PRFoodsi juuni müügikäive oli 6,8 miljonit eurot ehk ligi 5% vähem kui aasta varem. Käibe vähenemine tuli just PRFoodsi peamistest tootegruppidest.

- PRFoods tehas Saaremaal.
- Foto: Irina Mägi
Grupi ühinemiseelsete ettevõtete käive kahanes aasta võrdluses 0,38 miljonit eurot, muuhulgas ühe 0,31 miljoni euro suuruse kampaania lükkumisega juulisse. Suurbritannia ettevõtete käive kahanes 0,16 miljonit eurot ning Trio Trading Ab Oy käive suurenes 0,21 miljonit eurot.
Grupi müügikäibe vähenemine tuli kuum- ja külmsuitsutatud ning kala ja kalafilee tootegruppidest, mille käive vähenes vastavalt 0,42 miljonit eurot ja 0,21 miljonit eurot. Muude kalatoodete tootegrupi käive suurenes 0,19 miljonit eurot ning muu käive 0,11 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.