• 01.06.22, 07:00

Ettevõtja: Eestis võib kliendi leida paari kuuga, Soomes aastaga

Kui Eestis õnnestus klient leida kuu või paariga, siis Soomes tasub arvestada vähemalt aastaga, kirjutab Corpoweari tegevjuht Taavi Sepp.
Taavi Sepp
  • Taavi Sepp
  • Foto: Corpowear
Kui tahad Soome turul jalga ukse vahele saada, siis pead õppima kannatlikkust. Sellest on vähe kasu, et sul on soodsam või parem toode. Ennekõike tuleb oma usaldusväärsust tõestada. Soomlaste ärikultuuri omandades hakkad ka ise märksa jätkusuutlikumalt tegutsema.

Seotud lood

Arvamused
  • 08.09.21, 11:00
Taavi Sepp: paljude tööstusfirmade isikukaitsevahendite laos valitseb segadus
Ootamatult paljudes suurtes ja tuntud, isegi rahvusvaheliste omanikega Eesti tööstusfirmades valitseb isikukaitsevahendite laos paras segadus. Nutikama majandamise korral annaks aga kinnaste, kaitseprillide, jalatsite ja muu pealt aastas kokku hoida üle 5000 euro, kirjutab ettevõtja ja Corpoweari juht Taavi Sepp.
Uudised
  • 10.06.21, 11:31
Isikukaitsevahendite müüja: hinnatõus avab täiesti uued ekspordivõimalused
Eesti isikukaitsevahendite müüjaid Corpowear kasvatas poole aastaga eksporti ligi 80 protsenti. Ehkki esmapilgul üllatav, aitab jalga välisturgudel ukse vahele saada globaalne toorainete hinnatõus, mis võib Eesti ettevõtted ootamatult atraktiivseks muuta, teatab ettevõte.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele