BLRT Grupi juhatuse esimees Fjodor Berman kirjeldab Äripäeva Infopanga masina- ja metallitööstuse kvartaliraportile antud kommentaaris, milliste raskustega on kontsernil tulnud pandeemia ajal silmitsi seista ja kuidas on keerulistes oludes hakkama saadud.

- Fjodor Berman esinemas konverentsil "Äriplaan 2020".
- Foto: Raul Mee
BLRT Grupp tegutseb kümnes eri valdkonnas, millest olulisimad on laevaehitus ja -remont, avameretööstusele tipptehnoloogiliste seadmete ja keerukate metalltarindite valmistamine, masinaehitus, metalli valtsimine ja töötlemine. Mõistetavalt on koroonaviiruse pandeemiast tingitud piirangud mõjutanud oluliselt ettevõtete, sealhulgas ka kontserni tütarettevõtete, tegutsemisvõimalusi.
Kliendid jäid hätta
Liini- ja reisiparvlaevade remondi-, ümberseadmestamise ning ehituse maht langes 2020. aasta teises kvartalis järsult, tulenevalt paljudes riikides COVID-19 ohjeldamiseks kehtestatud piirangutest ning riigipiiride sulgemisest. Kuna prahiturg kasvas, laevafirmade inspektoritel ja operatiivtöötajatel aga puudus töörändevõimalus, siis lükkasid paljud laevaomanikud plaanitud remondid hilisemale ajale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.