• 14.08.20, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heiki Einpaul: tagasi kiviaega? Tänan, ei

Globaalne konkurentsivõime algab arenenud ja hästi toimivast infrastruktuurist, sellepärast tulebki valmis ehitada Rail Baltic ning edendada teisigi taristuobjekte, kirjutab ASi Hekotek juhatuse esimees Heiki Einpaul.
Heiki Einpaul.
  • Heiki Einpaul.
  • Foto: Andras Kralla
Meie ettevõte on viimase 20 aasta jooksul saatnud Venemaale ehk umbes 1000 vagunitäit kaupa. Raudteetransport on võrreldes autotranspordiga muutunud majanduslikult konkureerivaks 2000 km ja pikematel vahemaadel. Laadimiseks oleme vedanud raudteele laetavad kaubad autodega oma territooriumilt Jürist Maardusse erinevatele laadimisplatsidele, kus need siis vagunitele tõstetakse ja kinnitatakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.08.25, 10:12
Energiatarkus, mis jääb sageli märkamatuks
„Maailm liigub elektritarbimise suunas kiiremini kui kunagi varem – küsimus pole enam selles, kas, vaid selles, kuidas me seda teeme,“ ütles ABB Eesti sagedusmuundurite tehase inseneriosakonna juht Jaanus Karu Äripäeva raadio saates „Jätkusuutlik ja roheline“. Tema hinnangul kasvab elektritarbimine aastatel 2024–2034 enam kui kümme korda kiiremini kui teised energiaallikad. Aastaks 2050 on energiatarve hinnanguliselt 85% suurem kui praegu. See kasv tuleneb suuresti sellest, et elektrit kasutatakse järjest enam fossiilkütuste asemel – nii küttes kui ka transpordis,“ tõdes ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele