• 14.08.20, 08:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heiki Einpaul: tagasi kiviaega? Tänan, ei

Globaalne konkurentsivõime algab arenenud ja hästi toimivast infrastruktuurist, sellepärast tulebki valmis ehitada Rail Baltic ning edendada teisigi taristuobjekte, kirjutab ASi Hekotek juhatuse esimees Heiki Einpaul.
Heiki Einpaul.
  • Heiki Einpaul.
  • Foto: Andras Kralla
Meie ettevõte on viimase 20 aasta jooksul saatnud Venemaale ehk umbes 1000 vagunitäit kaupa. Raudteetransport on võrreldes autotranspordiga muutunud majanduslikult konkureerivaks 2000 km ja pikematel vahemaadel. Laadimiseks oleme vedanud raudteele laetavad kaubad autodega oma territooriumilt Jürist Maardusse erinevatele laadimisplatsidele, kus need siis vagunitele tõstetakse ja kinnitatakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 16:50
Turvalised turud panevad Eesti masinatööstuse proovile. Haran: kasv tuleb uute reeglite järgi
Peale kahte rasket aastat on Eesti masinatööstuses taas kasvamas tellimused ja tootmismahud, kuid rahvusvaheliste pankrottide ja makseviivituste kasv muudab eksporditurud riskantsemaks ka seal, kus varem võis end kindlalt tunda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele