• 21.02.13, 17:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AS Balbiino laieneb uutele turgudele

Jäätisetootja Balbiino üks tänavusi märksõnu on eksport ning hetkel otsib ettevõte oma meeskonda ka uut ekspordi müügijuhti.
„Eesti piiratud turumahu tõttu on eksport olulisel kohal ilmselt pea kõigil Eesti tootmisettevõtetel, nii ka meil. Viimane uus turg avanes meile just eelmisel nädalal, mil saatsime esimese partii jäätist Taani. Tegemist on private label tootega,” selgitas AS Balbiino turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.
„Balbiino eelmisel aastal käivitatud uus ja võimas tootmisliin võimaldab pakkuda stabiilse kvaliteediga eripäraseid tooteid ka suurtes mahtudes, nii on ka uus Taani partner huvitatud just meie erilisest küpsiste vahel tootest, mida Eesti jäätisesõbrad leiavad Raks kaubamärgi alt,” lisas ta.Lähikuudel on Balbiinol avanemas plaanide kohaselt veel üks uus sihtturg, millest hetkel ei soovinud Kolk veel täpsemalt rääkida.Samas otsib jäätisetootja endale hetkel ka uut ekspordi müügijuhti. Kolgi sõnul loodi Balbiinos ekspordi müügijuhi ametikoht eelmise aasta kevadel ning hetkel otsitakse nimetatud ametikohale lahkuva töötaja asemel uut inimest.Ekspordi müügijuhi vastutusel on kogu Balbiino eksport ja tänase seisuga ekspordib ettevõte jäätiseid Lätti, Leetu, Soome, Iirimaale, Saksamaale ja Taani.Kolk lisas, et käesoleval aastal on ettevõtte üheks märksõnaks kindlasti eksport, seda nii olemasolevatel kui uutel turgudel.„Samas ei unusta me ka kohalikke jäätisesõpru ning juba lähikuudel võib leida ka uusi üllatusi jäätiseletis,” lisas Kolk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele