Huvi targa elektritarbimise vastu kasvab

Eesti Energia klientide tagasiside ja e-kanalite kasutamise statistika kinnitab, et huvi elektritarbimise analüüsimise vastu on kasvamas.

Igakuiselt jälgib oma elektritarbimist Eesti Energia mobiiliäpi kaudu 12 000 klienti, Eesti Energia e-teenindust külastab aga oma elektritarbimise statistikaga tutvumiseks 25 000 klienti. Seda on 16% rohkem kui aasta tagasi.

Eesti Energia kodulehel 17 000 kodukliendi poolt antud tagasisidest selgub, et teadlik tarbimine on koduklientide jaoks kasvava olulisusega teema. Rohkem kui pooled klientidest kasutavad oma kodus igapäevaselt energiasäästunippe ja pea 45% klientidest on arutlenud oma lähedastega elektritarbimise juhtimise võimalusi. Üle poolte klientidest peab end aga põhimõttelisteks energiasäästjateks, kasutades elektriseadmeid võimalikult vähe.

„Elektritarbimise analüüsimise kasuks räägib juba ainuüksi asjaolu, et ka keskmises majapidamises, kus ei ole näiteks elektrikütet, võib targa tarbimise korral vähendada elektrikulusid 5-10%,” selgitab Eesti Energia tootearendusjuht Teet Kerem. Tema sõnul on mugavaimaks tarbimise jälgimise vahendiks Eesti Energia mobiiliäpp. Rohkem funktsioone pakub e-teeninduse tarbimisgraafik.


Osale arutelus

  • Tanel Raig

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Ferrometal otsib B2B KLIENDIHALDURIT

M-Partner HR OÜ

24. august 2017

NPM Silmet otsib TOOTMISJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Käsi­raamatud