TalTech liitus Euroopa Innovatsiooni- ja Tehnoloogiainstituudi (EIT) loodud rahvusvahelise võrgustikuga EIT Manufacturing, mis annab Eesti töötlevale tööstusele ligipääsu Euroopa tippteadmistele, partneritele ja kuni 80% rahastusmääraga koostööprojektidele.

- TalTechi inseneriteaduskonna arendusjuht professor Tauno Otto.
- Foto: Raul Mee
Eesti tööstuse selgroog – töötlev tööstus – on saanud ligipääsu Euroopa tippteadmistele, partneritele ja kuni 80% rahastusmääraga koostööprojektidele, kuna TalTech liitus Euroopa Innovatsiooni- ja Tehnoloogiainstituudi (EIT) loodud rahvusvahelise võrgustikuga EIT Manufacturing, kirjutab
Trialoog.
TalTechi inseneriteaduskonna arendusjuhi professor Tauno Otto sõnul annab see võimaluse kiirendada rohepööret, tootmise digitaliseerimist ja tugevdada Eesti positsiooni rahvusvahelisel turul.
EIT Manufacturing ühendab ülikoole, teadusasutusi ja ettevõtteid ning arendab nendevahelist koostööd, et muuta Euroopas toimuvat tootmist uuenduslikumaks, jätkusuutlikumaks ja konkurentsivõimelisemaks. Tauno Otto sõnul on TalTechile eraldatud põhiliikme staatus andnud ülikoolile nüüd osaluse Euroopa juhtivas tootmisinnovatsioonivõrgustikus, mis tagab ligipääsu nii rahastusele kui ka tippülikoolide ja tööstuspartneritega praktiseeritavale strateegilisele koostööle.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Otto hinnangul võib TalTechi üleeuroopalisest partnerlusest saada kasu terve Eesti tööstus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallinna Tehnikaülikool on esimene Eesti ülikool, kes liitub Euroopa juhtiva tootmisinnovatsiooni kogukonnaga põhipartnerina.
Taltech käivitas kevadel kuus uut fookustippkeskust, millest üks keskendub targale tööstusele. Saates "Fookuses: tark tööstus" on külas Taltechi tootmistehnika professor ja targa tööstuse fookustippkeskuse juht Tauno Otto, kellega räägime tippkeskuse loomisest ja eesmärkidest.
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.