• 10.01.25, 14:31

Merenduse aasta eestvedaja Argo Sildvee: soovime maksimumi võtta miljardite suurusest laevaehituse buumist

2024. aasta merenduse eestvedajaks valitud Eesti Merenduse Innovatsioonikeskuse (EMI) asutaja Argo Sildvee näeb, et Eesti ettevõtted võiksid lähiaastatel jõuda lepinguteni maailma suurimate laevaomanikega ja saada osa ümberehitustega kaasnevast buumist.
Eesti mereriigi kuvandi kasvatamine on Argo Sildvee sõnul ultramaraton.
  • Eesti mereriigi kuvandi kasvatamine on Argo Sildvee sõnul ultramaraton. Foto: Rene Lutterus
Argo Sildvee sai kliimaministeeriumilt tunnustuse Eesti kui mereriigi rahvusvahelise kuvandi kasvatamise ja EMI juhtimise eest. „Võime sirge seljaga öelda, et oleme Eesti kõige edukam ja tuntum keskus kruiisilaevaehituse maailmas, kus nii laevaomanikud, -arhitektid kui ka -ehitajad teavad meid hästi,“ kirjeldas Argo Sildvee EMI rolli ja lisas, et Eesti tootjate vastu tuntakse tõsist huvi.

Seotud lood

Uudised
  • 01.11.24, 08:24
BLRT Grupp varustas gaasitankeri purjedega
BLRT Grupi Klaipėdas tegutsev laevaremonditehas Western Shiprepair tegi läbimurde jätkusuutliku merenduse valdkonnas, varustades gaasitankeri kahe jäiga purjega.
Uudised
  • 10.09.24, 13:00
Eesti meretööstus tahab osa 16,9 miljardi dollari suurusest ärist
Eesti merendussektoril on tohutu potentsiaal kasvada laevaehituse ja laevade ümberehituse rahvusvaheliseks keskuseks. Kuid see sõltub suuresti sellest, kas Eesti valitsus otsustab 2025. aasta eelarves toetada vajalikke investeeringuid, kirjutab Eesti Merenduse Innovatsioonikeskuse asutaja Argo Sildvee.
Uudised
  • 09.08.24, 10:32
Eesti suurima ujuvdoki avanud BLRT: kui tahame olla globaalses äris, peame olema suured
Ajad on rasked, aga tahame areneda ja olla suures äris, sõnas BLRT Grupi juhatuse nõunik Roman Vinartšuk eile toimunud Eesti suurima ujuvdoki avamisel Tööstusuudistele.
Uudised
  • 08.08.24, 13:54
BLRT avas Eesti suurima laevaremondi ujuvdoki. Michal: see on oluline samm tööstuse kasvuks
BLRT Grupi territooriumil Tallinnas Koplis alustab tööd Eesti suurim laevade hoolduseks, remondiks ja kaasajastamiseks mõeldud ujuvdokk. Hat-San Shipyardi laevatehases Türgis valminud ja meritsi Eestisse pukseeritud ujuvdokk on 180 meetrit pikk, 30 meetrit lai ning kandevõimega kuni 10 000 tonni.
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Enimloetud

1
Suur lugu
  • 13.01.25, 07:00
Põlva puidutööstus Peetri Puit laiendab tehast. “Me ei saa seista paigal, kui maailm meie ümber areneb”
Peeter Peedomaa: “Rasked ajad õpetavad, püsima jäävad vaid tõelised väärtused“
2
Uudised
  • 15.01.25, 12:23
TOP 50 | Kes on 2024. aasta suurimad maksumaksjad tööstuses?
3
Uudised
  • 17.01.25, 10:09
Lunden Foodi juht Ülo Rekkaro loobub tegevdirektori ametist. “Lootsin järeltulija leida oma majast ja leidsin”
Selgus, kes saab uueks juhiks
4
Uudised
  • 16.01.25, 07:52
Aquaphor avab Jüris tööriistade tehase
5
Uudised
  • 14.01.25, 07:57
Luubi all Eesti ja Läti maksud. Fibenoli finantsjuht näeb Lätis kolme eelist
Advokaat: Eesti kolm erinevat maksustamise mudelit viivad investorid segadusse
6
Uudised
  • 15.01.25, 08:10
Tekstiilijäätmest tehakse paneel. Sillamäele planeeritav tootmine sai pea 40 miljonit toetust
Terve maailm otsib lahendusi, kuidas vanu riideid hiigelkogustes väärindada - Eesti tegi ära

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele