Kui enamikes Euroopa riikides saab elektriautot laadida hinnaga vahemikus 2-5 eurot 100 kilomeetri kohta, siis Eestis kulub laadimiseks 10 eurot, selgus Euroopa Komisjoni alternatiivkütustele keskenduva veebilehe European Alternative Fuels Observatory (EAFO) andmetest.

- 33 riigi elektriautode laadimishindade võrdlemiseks kasutati autona Tesla Model 3.
- Foto: Liis Treimann
Enamike Euroopa riikide avalikes tanklates on elektriauto laadimiskulu vahemikus 2-5 eurot 100 km kohta, kui laadimisajaks võtta 25 minutit. Eestis on hind mitu korda kõrgem ehk 10 eurot 100 kilomeetri kohta, selgub uuringust, mis toetub Euroopa Komisjoni alternatiivkütustele keskenduvale veebilehele European Alternative Fuels Observatory (EAFO).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuigi suur osa ekspordi langusest on põhjustatud meie kaubanduspartnerite vähesest impordihuvist, siis nüüdseltki on olulisemaks saanud meie võime kohaneda olukorraga ja kehvast sisust välja tulla, kirjutab Luminori peaökonomist Lenno Uusküla värske väliskaubanduse statistika valguses.
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.