„Kui COVIDi tõttu pandi kõik kinni ja meie põhitöö seisis, siis mõtlesimegi, et meil oleks selleks ajaks vaja mingit tegevust,“ ütleb Siim Aas Lääne-Virumaa Uudistele. „Esimene enda loodud toode oli võibolla natukene üle meie toonaste oskuste. Oleks võinud mõne lihtsama asjaga proovida, aga nüüd on järgmisi tooteid lihtsam teha,“ lisab ta.
Seni allhanget teinud Võidu Invest hakkas koroonapandeemia ajal looma enda toodet, mis valmis mullu. Selle tutvustamiseks korraldati Hispaanias demopäev ning leiti ka esimene huviline.
„Esimest masinat me ei julgenud väga kaugele müüa, sest töö käigus tekivad ideed, kuidas seadet paremaks teha ning kaugemal oleks seda olnud vajadusel ebamugavam ja kulukam remontimas ja hooldamas käia,“ põhjendab Siim. Eesti aga uue masina testimiseks ei sobinud, sest meie rannad on liiga väikesed ja suved lühikesed.
Eelmisel aastal saadud kogemus julgustab ettevõtjat alanud aastal aktiivsemalt müügitööd tegema. Hakatakse otsima edasimüüjat ning loodetakse saada ka esimesed tellimused. Alguses Hispaanias ning hiljem juba ka teistes mereäärsetes riikides, kus asuvad pikad liivarannad ja käib palju turiste.
Hispaania valiti esimeseks turuks seetõttu, et uue toote väljatöötamise idee hakkas Siimul idanema Hispaanias puhates. Seal õnnestus leida ka esimene huviline, kes oli valmis uut masinat katsetama.