Protsessid on eduka ettevõtte keskmeks ning visualiseerituna on need kõigile osapooltele üheselt mõistetavad luues lihtsamad võimalused tegevuste efektiivsuse hindamiseks ja raiskamiste korrigeerimiseks. Protsessijuhtimine peab olema järjepidev, hõlmates endas planeerimist, modelleerimist, analüüsimist, parendamist ja protsesside toimimise hindamist. Kõige selle juures on oluline säilitada juhtimissüsteemi ajakohasus ja töötajate kaasatus. Kuidas selle kõigeni jõuda?
Koolituse eesmärk on anda osalejatele teoreetilised teadmised ja praktilised oskused, et parendada ettevõtte protsessijuhtimist ja luua väärtust lisav protsessijuhtimise süsteem.
Helen Hilkja on tegutsenud strateegilise juhtimise valdkonnas konsultandi ja mentorina ligi 7 aastat, keskendudes juhtimissüsteemide arendamisele ja protsessijuhtimisele. Tema jaoks on oluline, et loodud süsteemid oleksid lihtsad ning väärtuslikud. Helen Hilkja on koostööd teinud paljude Eesti TOP ettevõtetega ja tema väljatöötatud tervikliku lähenemisega juhtimissüsteemid on saanud ka Eesti Kvaliteediühingu innovatsiooni tunnustuse. Tänaseks on samalaadseid juhtimissüsteeme juurutatud mitmetes mainekates ettevõtetes üle Eesti.
Koolituse tulemusena osaleja:
*omab ülevaadet protsessijuhtimise põhimõtetest nii teoorias kui ka praktikas;
*teab, millised on protsessijuhtimise erinevad etapid ja kuidas vastavaid tegevusi ellu viia;
*omab ülevaadet tervikliku juhtimissüsteemi põhimõtetest;
*teab, milliseid tööriistu kasutada ja kuidas juhtimissüsteemi oma ettevõttes juurutada;
*teab, millised on protsesside analüüsimise ja parendamise võimalused;
*teab, kuidas juhtida muutusi seoses uue juhtimissüsteemi juurutamisega.