Soome üks vanemaid praeguseni tegutsevaid perefirmasid Paulig tähistab 8. mail 145. sünnipäeva. 1876. aastal asutatud ettevõte kuulub praegugi Pauligi perele. Ettevõte tegutseb 13 riigis ja pakub tööd rohkem kui 2000 inimesele. Kohvitootjana tuntuks saanud ettevõte tegutseb nüüd toidu- ja joogivaldkonnas ning tootevalikusse kuuluvad peale kohvi veel kohvijoogid, Tex Mex ja vürtsid, suupisted ja taimsed valikud ning kaubamärgid Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green ja Poco Loco, teatab ettevõte.
Pauligi värvides sõitnud tramm Tallinnas.
Pereettevõttena austatakse Pauligis endiselt ajaloolisi traditsioone, aga vaadatakse ka julgelt tulevikku, kirjutab ettevõte pressiteates. Fookuses on jätkusuutliku toidukultuuri arendamine, mis on hea nii inimestele kui ka planeedile. „Kestlik tegevus on osa Pauligi DNAst ja hea maitse on parema maailma loomise võti. See, mida täna taldrikule paneme või tassi valame, on homse kujundamisel oluline,“ põhjendab pressiteates jätkusuutlikke valikuid Pauligi Baltikumi Out-of-Home kommertsdirektor Marta Piigli.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Tööstusuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.