• 11.12.20, 08:57

Kivine: pakendamise arendus ja tulemuslik brändiuuendus tõstsid meid uuringu tippu

Farmi Piimatööstus tõusis Kantar Emori suurettevõtete maine uuringu edetabelis 3.–4. positsiooni jagama rahvusvahelise mootorikütuste ning jaemüügi kontserniga Circle K.
AS Farmi Piimatööstuse juhatuse esimees Ülo Kivine.
  • AS Farmi Piimatööstuse juhatuse esimees Ülo Kivine.
  • Foto: Liis Treimann
„Inimesed tajuvad Farmit tugeva ja jätkusuutliku ettevõttena, sest oleme näinud suurt vaeva nii pakendamise arendamises kui ka brändi uuendamises,“ sõnas AS Farmi Piimatööstuse juhatuse esimees Ülo Kivine. „Jätkusuutliku ja keskkonnasäästliku pakendamise arendamine lisaks korduvkasutatavate materjalidele kasutusele võtmisele on toiduainete tööstuses kõige kuumem trend ja uus suur väljakutse, sest terve maailm on muutunud keskkonna teemadel oluliselt targemaks ning lausa nõuab tootjatelt trendide järgmist.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele