Protsesse tuleb parendada ka kriisiajal: 10 olulisemat soovitust
Protsesside järjepidevat parendamist ei tasu unustada ka kriisiolukorras – just kriis võib olla hea aeg sellega tegelemiseks, kirjutab juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Hilkja. Siin on kümme olulisemat soovitust, mis on abiks esimeste sammude tegemisel.
Juhtimise olulisimaks objektiks on protsess. Protsessid on eduka ettevõtte keskmeks ja visualiseerituna on need kõigile osapooltele üheselt mõistetavad, luues lihtsamad võimalused tegevuste efektiivsuse hindamiseks ja raiskamiste korrigeerimiseks.
Kraanade, materjalikäsitlusmasinate ning lisaseadmete müügi ning hooldusega tegelev ScanBalt Crane OÜ tähistab tänavu oma 25. tegutsemisaastat. Veerand sajandit on ettevõte olnud tegev valdkonnas, kus on määrava tähtsusega nende esindatavate seadmete kvaliteet, innovaatika ja tõhusus, pikaajaline koostöö ning partnerite usaldus.