Protsesse tuleb parendada ka kriisiajal: 10 olulisemat soovitust
Protsesside järjepidevat parendamist ei tasu unustada ka kriisiolukorras – just kriis võib olla hea aeg sellega tegelemiseks, kirjutab juhtimiskonsultant ja koolitaja Helen Hilkja. Siin on kümme olulisemat soovitust, mis on abiks esimeste sammude tegemisel.
Juhtimise olulisimaks objektiks on protsess. Protsessid on eduka ettevõtte keskmeks ja visualiseerituna on need kõigile osapooltele üheselt mõistetavad, luues lihtsamad võimalused tegevuste efektiivsuse hindamiseks ja raiskamiste korrigeerimiseks.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?