Kalatootja PRFoodsi neljanda kvartali müük tuli mullusega võrreldes pea kolmandiku võrra kehvem, sest koroonaviirusest tingitud piirangud ei võimaldanud paljudesse kohtadesse tooteid viia.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela nägi viimases kvartalis, kuidas drastilised meetmed koroonaviirusega võitlemiseks mõjutasid selgelt ka börsifirma müüginumbreid.
- Foto: Liis Treimann
PRFoods teatas, et nende majandusaasta neljanda kvartali (ettevõtte majandusaasta ei ühti kalendriaastaga, vaid algab 1. juulil ja lõpeb 30. juunil – toim) ehk aprilli, mai ja juuni auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 15,11 miljonit eurot. See oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 29,5 protsenti väiksem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.