Kalatootja PRFoodsi neljanda kvartali müük tuli mullusega võrreldes pea kolmandiku võrra kehvem, sest koroonaviirusest tingitud piirangud ei võimaldanud paljudesse kohtadesse tooteid viia.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela nägi viimases kvartalis, kuidas drastilised meetmed koroonaviirusega võitlemiseks mõjutasid selgelt ka börsifirma müüginumbreid.
- Foto: Liis Treimann
PRFoods teatas, et nende majandusaasta neljanda kvartali (ettevõtte majandusaasta ei ühti kalendriaastaga, vaid algab 1. juulil ja lõpeb 30. juunil – toim) ehk aprilli, mai ja juuni auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 15,11 miljonit eurot. See oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 29,5 protsenti väiksem.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu väikese laoruumiga või suure logistikakeskusega – sobiva riiuli leiab igasse keskkonda. Õige valiku tegemisel tuleb arvestada mitmete teguritega, näiteks hoiustatavate esemete kaalu ja ruumi eripäradega. Siin on mõned praktilised soovitused, mis aitavad sobiva riiuli leida.