Ajal, mil paljud kodumaised ettevõtted näevad kurja vaeva, et tulla toime kriisist tingitud majandusraskustega, mitmekordistas Eesti kerisetootja HUUM läbimüüki.

- HUUMi juht Siim Nellis
- Foto: Jassu Hertsmann
Tartus tegutseva ettevõtte müük kasvas käesoleva aasta esimese nelja kuuga mullusega võrreldes 68 protsenti. Esimeses kvartalis kasvas müügitulu aga 84 protsenti 317 000 euroni. Kasv tuli peamiselt keriste suurenenud ekspordist Mandri-Euroopasse ja Suurbritanniasse. Märtsikuus, kui globaalne kriis süvenes, kasvas Eesti idufirma müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 221 protsenti. Plahvatuslikult kasvanud läbimüügi põhjustas karantiiniaeg, mis pani inimesi saunu ehitama, teatas ettevõte.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.