Autor: Tööstusuudised.ee • 15. mai 2020

Eesti kerisetootja edu: eriolukord pani Lääne-Euroopa saunu ehitama

Ajal, mil paljud kodumaised ettevõtted näevad kurja vaeva, et tulla toime kriisist tingitud majandusraskustega, mitmekordistas Eesti kerisetootja HUUM läbimüüki.
HUUMi juht Siim Nellis
Foto: Jassu Hertsmann

Tartus tegutseva ettevõtte müük kasvas käesoleva aasta esimese nelja kuuga mullusega võrreldes 68 protsenti. Esimeses kvartalis kasvas müügitulu aga 84 protsenti 317 000 euroni. Kasv tuli peamiselt keriste suurenenud ekspordist Mandri-Euroopasse ja Suurbritanniasse. Märtsikuus, kui globaalne kriis süvenes, kasvas Eesti idufirma müük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes koguni 221 protsenti. Plahvatuslikult kasvanud läbimüügi põhjustas karantiiniaeg, mis pani inimesi saunu ehitama, teatas ettevõte.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077