• 14.05.20, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haagisetootja müüb haagiseid kontaktivabalt: e-müügilahendused pole enam tulevik

Haagisetootja Respo Haagised rajas enne kriisi kokku kuus iseteenindusjaama, kust on nüüdseks ostetud pea 50 haagist. "E-kaubandus ja automatiseeritud müügilahendused pole enam tulevik," ütleb ettevõtte IT-arenduste juht Kaarel Matsin.
Reso Haagiste iseteenindusjaamad
  • Reso Haagiste iseteenindusjaamad
  • Foto: Respo Haagised
Haagisetootja Respo Haagised AS rajas veebruaris Tartumaale Tõrvandisse kuus iseteenindusjaama, kust on kontaktivabalt ostetud nüüdseks ligi poolsada haagist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele