Haagisetootja müüb haagiseid kontaktivabalt: e-müügilahendused pole enam tulevik
Haagisetootja Respo Haagised rajas enne kriisi kokku kuus iseteenindusjaama, kust on nüüdseks ostetud pea 50 haagist. "E-kaubandus ja automatiseeritud müügilahendused pole enam tulevik," ütleb ettevõtte IT-arenduste juht Kaarel Matsin.
Haagisetootja Respo Haagised AS rajas veebruaris Tartumaale Tõrvandisse kuus iseteenindusjaama, kust on kontaktivabalt ostetud nüüdseks ligi poolsada haagist.
Kui veel 20 aastat olid koht- ehk LAN-võrku liidetud põhiliselt arvutid, siis täna on ühises võrgus kõik seadmed alates küttelahendusest, valgustusest ja külmkapist kuni tööstusseadmeteni. Tehnoloogia areneb hoogsalt ja järk-järgult liigutakse vaskkaablil põhinevatelt ühendustelt üle fiiberoptilistele ja üle õhu lahendustele. LAN-võrgu olevikust ja tulevikust räägib YEInternationali tootejuht Henri Voogla.