• 14.05.20, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haagisetootja müüb haagiseid kontaktivabalt: e-müügilahendused pole enam tulevik

Haagisetootja Respo Haagised rajas enne kriisi kokku kuus iseteenindusjaama, kust on nüüdseks ostetud pea 50 haagist. "E-kaubandus ja automatiseeritud müügilahendused pole enam tulevik," ütleb ettevõtte IT-arenduste juht Kaarel Matsin.
Reso Haagiste iseteenindusjaamad
  • Reso Haagiste iseteenindusjaamad
  • Foto: Respo Haagised
Haagisetootja Respo Haagised AS rajas veebruaris Tartumaale Tõrvandisse kuus iseteenindusjaama, kust on kontaktivabalt ostetud nüüdseks ligi poolsada haagist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 13:01
ERP on kasvu võti – ettevõtte protsessid saab tööle panna ühe süsteemiga
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele