Eesti parima freesija tiitli ning 7-päevase Vahemere kruiisireisi Royal Carribbean laeval võitis Timo Vilumets Radius Machining OÜ-st.

- Freesimine on materjalide lõiketöötlemine, mille käigus eemaldatakse üleliigne materjal.
- Foto: Pixabay
Võistluse korraldas ning 2500-eurose peaauhinna pani välja CNC-metallilõiketööriistade, tööpinkide ning muude tööstustes kasutatate kaupade ja teenuste müügiga tegelev Venten OÜ. „Headest seadistajatest on puudus ning ka koolides ei ole eriala populaarne," põhjendas ettevõtte tegevjuht Margo Adamson,
kirjutas Delfi.
Võistlusel osales 16 freesijat 12 ettevõttest. Konkursil osaleti üle Eesti, enim oli võistlejaid Harjumaalt ning Tartumaalt.
Võitja, viis aastat tagasi Tallinna Tehnikakõrgkooli masinaehituse eriala lõpetanud Timo Vilumetsa detaili valmistamise aeg oli 30 minutit ja 2 sekundit. Vilumets tegi Radius Machiningus kolm aastat freesprinkidele programme, kuid täna tegeleb sellega igapäevaselt tehnoloog ning 29-aastane Vilumets on ettevõtte freesimisosakonna juhataja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Masinatööstuse Liit ja Venten kuulutasid aprillis välja konkursi, et selgitada välja Eesti parima freesija.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.