Toiduettevõtte Saarioinen Eesti OÜ turundusjuht Taavi Rehepapp ütles "Aktuaalsele kaamerale", et loodussõbralikele pakenditele üleminekuga tõuseb kindlasti omahind ja seeläbi ka hind lõpptarbija jaoks.
Pakendi müügiga tegeleva Escando Eesti juht Kateriin Voites leidis, et uue direktiiviga tuleb ettevõttele juurde kohustusi, mis on seotud nii toote märgistamise kui ka plastjäätmete kogumisega.
Kaubandus-tööstuskoja poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja Marko Udrase hinnangul võib direktiivi rakendamine võtta kavandatust rohkem aega.
"Neid muudatusi ei ole võimalik teha ühe-kahe aasta jooksul. Kindlasti on siin vaja pikemat ajahorisonti," tõdes ta.
Pikemalt saab lugeda ERRist.
Autor: Äripäev.ee