• 26.07.18, 22:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Wendre lõi käed Marks & Spenceriga

Eesti suurim tekstiilitööstusettevõte Wendre investeerib tootmisse ja alustas koostööd tuntud Suurbritannia kaubandusketi Marks & Spenceriga.
Wendre tegevjuht Vahur Roosaar
  • Wendre tegevjuht Vahur Roosaar Foto: Eiko Kink
Wendre ASi tegevjuht Vahur Roosaar rääkis, et Marks & Spencersisse oma toodetega sisse saamine nõudis kaua aega, suurt tööd ja palju raha ning seda võib pidada töövõiduks. „Oleme seda aastaid proovinud erinevate nurkade alt ja nüüd on see reaalne hetk, kus me olemegi need tellimused saanud,“ sõnas ta.
Wendre põhitegevusalaks on kodutekstiilitoodete, voodite ja madratsite tootmine ning müük. Esialgu toodetakse kaubamajale tekke ja patju. Tooteid hakatakse müüma Suurbritannia turul ning esimesed neist on juba müügile paisatud.
Roosaare sõnul on asi veel algusjärgus, kuid koostöös näeb ta suurt potentsiaali. „Kindlasti on Marks & Spencer klient, kes on võimeline ostma aastas mitmete miljonite eurode eest. Kui kõik hästi läheb, siis potentsiaal on seal kindlasti olemas, aga eks tulevik näitab täpsemalt,“ sõnas Roosaar, märkides, et praegu on maht veel väga väike.
Targad magamisvahendid
Müügi nimel tuleb Wendrel massist eristuda ja pakkuda üha konkurentsivõimelisemaid hindu ja huvitavamaid tooteid, sest konkurents on tihe. Roosaare sõnul saab tekke ja patju innovatiivsemaks muuta uuenduslike materjalidega, mille eesmärk on une kvaliteeti parandada. Magamisvahendite tootmises vaadatakse puuvillast ja tavalisest villast üha kaugemale, uued materjalid tulevad sporditööstusest – materjalid, mis jahutavad või soojendavad, hoiavad stabiilset temperatuuri või reageerivad temperatuurimuutustele. „Järjest enam inimesi mõtleb oma une kvaliteedile. Hea tekk, hea padi, mis sobib inimese vajadustega, kõik need asjad arenevad,“ rääkis Roosaar.
Just funktsionaalne arendus ja disain pakub tema sõnul võimalusi eristuda. „Väga lihtne on panna kokku kõige kallimatest asjadest mingisugune toode, aga lõpus on probleem, et keegi ei suuda seda osta,“ ütles Roosaar.
Koostöö Marks & Spenceriga sai alguse tänu EASile, kes mullu septembris andis Wendrele võimaluse tutvustada oma tooteid Londoni Eesti saatkonnas. „Sinna kutsusime mitmed meie jaoks huvitavamad kliendid. See on hea näide, kuidas riigi poole pealt on võimalik kaasa aidata.“
Loe pikemalt Äripäevast

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.02.25, 13:01
Elektritõstuk küsib sama töö eest vähem leiba
Mida põlvkond edasi, seda rohkem on elektrimootoriga tõstukil eeliseid sisepõlemismootoriga tõstuki ees.

Enimloetud

1
Uudised
  • 12.02.25, 07:45
Ligi 9 miljoni eurone rahasüst viib Sami Valga tehase uuele kasvulainele
Ettevõte prognoosib 15-20% kasvu
2
Uudised
  • 14.02.25, 09:21
Haage Joogid arendas koos teadlastega maailma vallutamiseks uue limonaadi
3
Uudised
  • 13.02.25, 11:42
Mäetööstuste ja Energiasalve rajajate vahel lahvatas tüli
Rein Voog: Energiasalve projekt on bluff eesmärgiga saada riigilt 35 miljonit eurot aastas
4
Uudised
  • 14.02.25, 11:40
Statistika: läinud aastal vähenes töötajate arv enim tööstuses
Ökonomist Raul Eamets: Enim suurenes töötajate arv avalikus sektoris, kus aastaga kasvas hõivatute arv 10 000 inimese võrra. Erasektoris vähenes arv pea 8000 võrra.
5
Uudised
  • 13.02.25, 11:49
Alexela emafirma palkas Enefit Greeni tegevjuhi
6
  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 16:56
Elektriautod versus hübriidid: kas hinnavahe on kadumas? Opel tõi turule üllatava lahenduse

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele