• 02.04.18, 09:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäev läheb üle huvipõhistele e-mailidele

Alates mai lõpust hakkab Äripäev saatma klientidele vaid inimese enda poolt määratud huvialadest lähtuvaid emailipakkumisi ning uudiskirju.
GDPR
  • GDPR
  • Foto: Pixabay
Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele neil päevil vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt nende sihtgrupini.
Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptimega töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid emaile.
Muudatused on tingitud tänavu mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärus, mida Äripäev kasutab ära kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 09:03
Kaardistatud on varjatud tegur, mis võib tõsta tööga rahulolu
Hiljutise uuringu kohaselt mõjutab töötajate tööga rahulolu, nende tootlikkust ja füüsilist heaolu lisaks palgale, töökoormusele ja töö- ning eraelu tasakaalule oluliselt ka tööriiete hoolduskorraldus ja -kvaliteet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele