• 05.10.17, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BLRT Grupp teeb maailma suurimale hübriidparvlaevale kereplokke

BLRT Gruppi kuuluvas laevaehitustehases Western Baltija Shipbuilding asuti Norra merendusettevõtte Ulstein Verft AS tellimusel valmistama maailma suurimale hübriidparvlaevale kereplokke. 2018 juulis toimetatakse kereplokid kliendile laevakorpuse lõplikuks kokkupanekuks.
Ehitatav hübriidparlaev.
  • Ehitatav hübriidparlaev.
  • Foto: BLRT Grupp
Aluse ehitamisel kasutatakse uuenduslikke lahendusi müra ja heitkoguste vähendamiseks, mis muudab parvlaeva keskkonnasõbralikumaks. Elektriajamiga hübriidlaeva akusid saab laadida sadamaseadmete ja pardageneraatorite abil, teatas ettevõte. 
„Ulstein Verfti tellimus on meie jaoks väga oluline. See on kvaliteeti ja tarne õigeaegset täitmist hindava Skandinaavia ühe juhtivama laevaehitusfirma usalduse märk meie laevaehitustehasele.
Ulstein Verfton nüüd meie jaoks kolmas strateegiline partner pärast Meyer Werfti (laevatehased Papenburgis ja Turus) ja Arctechi (Soome),“ kinnitab Western Shipyardi peadirektor Arnoldas Šileika.

Artikkel jätkub pärast reklaami

2019 suvest hakkab veeremilaev kurseerima marsruudil Norra – Rootsi – Norra. Uus parvlaev mahutab ligi 2000 reisijat ja kuni 500 sõidukit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 18:47
Pane oma teadmised proovile: kas tunned tööstusajaloo võtmeisikuid ja tehnoloogilisi arenguid?
CNC-tehnoloogia, tööstusrobotid ja fiiberlaserid on vaid mõned märksõnad, mis on muutnud tööstuse olemust. Testi oma teadmisi viktoriinis, mille on koostanud metallitöötlusseadmete pakkuja Aider – kas tead, kes on CNC „isa“ või miks fiiberlaserid on vallutanud tööstuse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele