Kalastustarbeid tootev Rapala Eesti kasvatas müügitulu ning kasumit.
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et kalastustarvete tootmisega tegeleva Rapala Eesti ASi müügitulu kasvas 2016. aastal 6 protsenti, 6,82 miljoni euroni (võrreldes eelneva aastaga). Ärikasum suurenes 44 855 euro võrra, 756 675 euroni.
Keskmiselt töötas firmas 169 inimest, 2015. aastaga võrreldes langes see näitaja 46 võrra. Käive töötaja kohta suurenes 35 protsenti, 403 328 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 5 protsenti, 755 euroni.
Rapala Eesti ASi põhitegevusaladeks on lantide ja tirkude valmistamine. Töötlemisteenust osutatakse emafirmale, kusjuures toorikud tuuakse töötlemiseks Eestisse. Eestist saadetakse tooteid rohkem kui 150 riiki, selgub aruandest.
„Rapala Eesti ASi tellimuste maht kasvab ja seoses sellega palgatakse juurde uusi töötajaid, et täita emafirma tellimused õigeaegselt ja kvaliteetselt,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes. „Kogu toodang läheb välisriikidesse, muutused kohalikul turul ei mõjuta oluliselt ettevõtte majandustegevust.“
Rapala Eesti emafirma on Soome ettevõte Rapala VMC OYJ. Eelmisel aastal firmast dividende ei võetud. 2015. aastal võeti Eesti tütarfirmast aga 15,01 miljonit eurot dividende.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.