KredEx Krediidikindlustuse poolt väljakuulutatud Eesti brändi töötuppa on end kolme tööpäeva jooksul kirja pannud kümned suured eksportijad. Huvi on üles näidanud suurettevõtted nii tekstiilitööstusest, puidutööstusest, piimatööstusest kui ka mööbitööstusest.

- Meelis Tambla
- Foto: член правления KredEx Krediidikindlustus Марико Рукхольм
Eelmise nädala lõpus kuulutas Kredex välja Eesti brändi tasuta töötoa, kuhu on ennast kirja pannud juba kümned Eesti eksportijad. See annab ettevõtetele võimaluse nn brändrahnu praktikas järele proovida.
“Tahame koos Eesti eksportijatega uut tööriistakasti praktikas läbi proovida, et leida parimad võimalused brändimaterjalide kasutamiseks esitlustel, veebilehtedel, tootepakenditel ja harjutada lugude kasutamist, mille meie ettevõtted koos oma toodete ja teenustega laia maailma viivad,” rääkis KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla pressiteates.
Oma huvi praktilise töötoa vastu on üles näidanud suurettevõtted nii tekstiilitööstusest, puidutööstusest, piimatööstusest kui ka mööbitööstusest.
“Üksikute päevade jooksul oleme näinud, et Eesti brändi praktilise kasutamise vastu tunnevad huvi nii meie suured kui ka väikesed eksportijad. Küll aga on oluline, et täna moodustab töötoa vastu huvi tundvate ettevõtete ekspordisektorite maht neljandiku kogu Eesti ekspordist. Ehk just need ettevõtted ongi Eesti brändi töövahendite peamine sihtrühm,” kirjeldas Tambla.
Tasuta töötuba Eesti eksportijatele “Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?” toimub 17. veebruaril kell 10.00-13.30 Tallinnas. Töötuba juhib Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav. Töötoas otsitakse vastust küsimusele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovitakse kuidas töötavad brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid. Töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele. Oma osalemissoovist saab anda märku aadressil
[email protected].
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.