• 31.01.17, 14:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eksportijate huvi Eesti uue brändi kasutamiseks on suur

KredEx Krediidikindlustuse poolt väljakuulutatud Eesti brändi töötuppa on end kolme tööpäeva jooksul kirja pannud kümned suured eksportijad. Huvi on üles näidanud suurettevõtted nii tekstiilitööstusest, puidutööstusest, piimatööstusest kui ka mööbitööstusest.
Meelis Tambla
  • Meelis Tambla Foto: член правления KredEx Krediidikindlustus Марико Рукхольм
Eelmise nädala lõpus kuulutas Kredex välja Eesti brändi tasuta töötoa, kuhu on ennast kirja pannud juba kümned Eesti eksportijad. See annab ettevõtetele võimaluse nn brändrahnu praktikas järele proovida.
“Tahame koos Eesti eksportijatega uut tööriistakasti praktikas läbi proovida, et leida parimad võimalused brändimaterjalide kasutamiseks esitlustel, veebilehtedel, tootepakenditel ja harjutada lugude kasutamist, mille meie ettevõtted koos oma toodete ja teenustega laia maailma viivad,” rääkis KredEx Krediidikindlustuse juht Meelis Tambla pressiteates. 
Oma huvi praktilise töötoa vastu on üles näidanud suurettevõtted nii tekstiilitööstusest, puidutööstusest, piimatööstusest kui ka mööbitööstusest.
“Üksikute päevade jooksul oleme näinud, et Eesti brändi praktilise kasutamise vastu tunnevad huvi nii meie suured kui ka väikesed eksportijad. Küll aga on oluline, et täna moodustab töötoa vastu huvi tundvate ettevõtete ekspordisektorite maht neljandiku kogu Eesti ekspordist. Ehk just need ettevõtted ongi Eesti brändi töövahendite peamine sihtrühm,” kirjeldas Tambla.
Tasuta töötuba Eesti eksportijatele “Brändrahnud praktikas - mida neist minu ettevõttele kasu on?” toimub 17. veebruaril kell 10.00-13.30 Tallinnas. Töötuba juhib Eesti Disainimeeskonna juht Alari Orav. Töötoas otsitakse vastust küsimusele, kuidas saab eksportija Eesti brändi abil oma sõnumeid võimendada, ja proovitakse kuidas töötavad brändi materjalide jaoks loodud veebiplatvormid. Töötoa käigus valmivad ka praktilised lahendused tänastele eksportijatele. Oma osalemissoovist saab anda märku aadressil [email protected]

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 12:21
25 aastat tuleohutuse eest võidelnud Firetek: Eestis on selles vallas palju ära teha
Veebruaris tähistab 25. tegevusaastat tuleohutussüsteemide projekteerija, paigaldaja ja hooldaja Firetek OÜ, kes on tuleohutussüsteeme välja töötanud ning paigaldanud väga paljudele Eesti suurematele äriobjektidele. Ühe asutaja, ettevõtte juhi Georg Kanguri sõnul on nende eesmärk viia tuleohutus uuele tasemele ja võtta eksperdina osa sellealaste seaduste ning nõuete väljatöötamisest.

Enimloetud

1
Uudised
  • 12.02.25, 07:45
Ligi 9 miljoni eurone rahasüst viib Sami Valga tehase uuele kasvulainele
Ettevõte prognoosib 15-20% kasvu
2
Uudised
  • 14.02.25, 09:21
Haage Joogid arendas koos teadlastega maailma vallutamiseks uue limonaadi
3
Uudised
  • 13.02.25, 11:42
Mäetööstuste ja Energiasalve rajajate vahel lahvatas tüli
Rein Voog: Energiasalve projekt on bluff eesmärgiga saada riigilt 35 miljonit eurot aastas
4
Uudised
  • 14.02.25, 11:40
Statistika: läinud aastal vähenes töötajate arv enim tööstuses
Ökonomist Raul Eamets: Enim suurenes töötajate arv avalikus sektoris, kus aastaga kasvas hõivatute arv 10 000 inimese võrra. Erasektoris vähenes arv pea 8000 võrra.
5
Uudised
  • 13.02.25, 11:49
Alexela emafirma palkas Enefit Greeni tegevjuhi
6
  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 16:56
Elektriautod versus hübriidid: kas hinnavahe on kadumas? Opel tõi turule üllatava lahenduse

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele