Autor: Tööstusuudised.ee • 25. august 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Premia suvine jäätisemüük kasvas kolmandiku võrra

Premia jäätisetootmine.
Jäätisetootja Premia müüs alates maist kuni juuli lõpuni kokku üle pooleteise miljoni kilogrammi jäätist, mida on kolmandiku võrra enam kui eelmisel aastal samal perioodil.

Edukas suvi kasvatas Premia rahas mõõdetava turuosa 39,1% tasemele, teatas ettevõte.

„See on viimaste aastate parim tulemus, mis kindlustab jätkuvalt Premia liidripositsiooni Eesti jäätiseturul. Edestasime teise kvartali lõpuks oma suurimaid konkurente enam kui 16 protsendipunktiga,“ ütles Premia juhatuse esimees Aivar Aus pressiteates.

Ausi sõnul mängib jäätiseäris olulisimat rolli jätkuvalt ilm. Kuna Premia müük kasvas aga konkurentidega võrreldes ennaktempos, on hea tulemuse taga kahtlemata ka targalt langetatud otsused tootearenduses ning Tallinna Külmhoone 60. juubeliga seotud kõrgendatud tähelepanu.

„Tõime kevadel turule terve seeria juubelihõngulisi Eriti Rammusa jäätiseid ning teisi uudistooteid, mis kõik võeti väga soojalt vastu. Suurimad suvehitid olid siiski eestlaste traditsioonilisest vanillijäätise armastusest johtuvalt Vana Toomase vanillimaitseline pulgajäätis, mida müüdi maist juuli lõpuni üle 600 000 tüki, ning Eriti Rammusa vanillimaitseline vahvlikoonuses jäätis, mida osteti suveperioodil üle poole miljoni,“ loetles Aus menuktooteid.

„Meil on hea meel, et Eriti Rammus on jätkuvalt eestlaste armastatuim jäätisebränd ning koorejäätise lembus kasvab aasta-aastalt üha suuremaks. Suured ja väiksed jäätisesõbrad leidsid uusi lemmikuid ka meie teiste kevadiste hittide seast – väga populaarseks kujunesid näiteks Väikse Tommi Lehmakommijäätis, Ice Age jäätis ja loomulikult ka Padjaklubi jäätis,“ lisas Aus. 

Tema sõnul ei tähenda aga suve lõpp seda, et nüüd jäädakse loorberitele puhkama. „Uued plaanid ja projektid on töös ning rõõmustame juba sügisel tarbijaid põnevate uudistoodetega. Meie eesmärk on müüa sel aastal üle 3,3 miljoni kilogrammi jäätist ning selle nimel on veel palju tööd vaja teha,“ kinnitas Premia juht.

Tallinna Külmhoone alustas jäätisetootmist 1956. aastal, kui esimese jäätisetootena toodi turule plombiiri pulgajäätis.

NB! Premia juhatuse esimees Aivar Aus esineb 11. oktoobril 2016 toimuval konverentsil Tööstuse Äriplaan 2017, kus räägib ettevõtte järgmise aasta ootustest ja plaanidest. 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077