19. mai 2016
Jaga lugu:

Õige nimi annab tootele tiivad

ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.  Foto: Meeli Küttim

Tootele sobilik nimi annab edasi selle omadusi ja eripärasid ning suurendab tarbijat kõnetades müüginumbreid.

Tootele nime panemise protsessis osalevad nii tootetehnoloogid, müügiinimesed kui ka kujundajad, kirjutab Äripäev tööstuse rubriigis.

Tootearenduse üheks osaks on tootele nime panek. Uuele tootele nime panemisel tuleb arvestada selle sihtgrupi ja eesmärgiga – tuleb arvestada, millisele turule uus kaubamärk on planeeritud, milliseid väärtuseid endas kannab ning millise sõnumiga peaks tarbijaid kõnetama.

"Õigesti valitud nimi vormistab kaubamärgi olemuse ja sõnumid ning kõnetab tarbijat temale sobival moel,“ märkis ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.

Loe pikemalt Äripäevast

Autor: Äripäev.ee

Jaga lugu:
TÖÖSTUSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad tööstusuudised igal nädalal enda postkasti.

Tööstusuudised.ee toetajad:

Enimloetud
Harro Puusild
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24harro@toostusuudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppTööstusuudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077Rain.jyristo@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt