Tootele sobilik nimi annab edasi selle omadusi ja eripärasid ning suurendab tarbijat kõnetades müüginumbreid.
- ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk. Foto: Meeli Küttim
Tootele nime panemise protsessis osalevad nii tootetehnoloogid, müügiinimesed kui ka kujundajad, kirjutab
Äripäev tööstuse rubriigis.
Tootearenduse üheks osaks on tootele nime panek. Uuele tootele nime panemisel tuleb arvestada selle sihtgrupi ja eesmärgiga – tuleb arvestada, millisele turule uus kaubamärk on planeeritud, milliseid väärtuseid endas kannab ning millise sõnumiga peaks tarbijaid kõnetama.
"Õigesti valitud nimi vormistab kaubamärgi olemuse ja sõnumid ning kõnetab tarbijat temale sobival moel,“ märkis ASi Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.
Autor: Äripäev.ee
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alumiinium on 100% taaskasutatav materjal ja taaskasutatud alumiiniumist uute toodete valmistamine nõuab vaid 5% esmase alumiiniumi tootmiseks kulunud energiast. Seetõttu on oluline tagada, et kogu tarbimisjärgne alumiiniumijääk jõuaks tagasi ringlusesse. Ringmajanduse võtmeks on toote elutsükli planeerimine juba joonestuslaual – taaskasutatavatest materjalidest toodete kujundamine, mis kestavad kauem ja mida saab lahti võtta ning taaskasutada.