Autor: Tööstusuudised.ee • 28. aprill 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coq kasvatas esimeses kvartalis müügimahtu

A Le Coqi juht Tarmo Noop.
Foto: Väinu Rozental
Joogitootja A Le Coq kasvatas 2016. aasta esimeses kvartalis müügimahtu 2,5% 25,9 miljoni liitrini.

Müügitõusu taga oli väga tugev areng ekspordi ja travel-trade segmendis, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 30% ehk 6,5 miljoni liitrini, teatas ettevõte. 

„Mul on väga hea meel ennekõike tugeva ekspordi üle, kuna selles valdkonnas meil sisuliselt arengupiire pole,“ kommenteeris A. Le Coqi juht Tarmo Noop esimese kvartali tulemusi.

"Kuigi Euroopa moodustab praegusest ekspordiportfellist ligi 80%, on kõige suuremas tõusus just uued turud. Aafrikasse on müük kasvanud 15 korda ja esimesed konteinerid on läinud teele ka Hiinasse ning Mehhikosse," lisas Noop.

Praegu ekspordib A. Le Coq 25 erinevasse riiki peamiselt õlut, siidrit ja long-drink’e ning kogu ekspordi müügimaht moodustab 25% kogu tehase müügist.

Eestis langes A. Le Coqi toodete müük esimeses kvartalis 5%, selle põhjusena tõi Noop välja vähese nõudluse siseturul.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077