Baltic Workboats on esitanud Lääne-Saare vallale projekteerimistingimuste taotlused, mille kohaselt tahab laevaehitusfirma rajada uue dokibasseini ja muu hulgas ka täiesti uue tootmishoone.

- Baltic Workboatsi tootmine Saaremaal, Nasvas.
- Foto: Eiko Kink
Eskiisprojekti kohaselt käsitleb eskiislahendus Nasva sadama olemasoleva territooriumi laiendamist kuni OÜ Moreen mereala liivamaardlani. Projektis on märgitud, et vastav kokkulepe ühistest piiridest on allkirjastatud 2010. aastal ning kokkuleppe osapooled olid AS Baltic Workboats, OÜ Moreen, toonane Kaarma vald ja keskkonnaministeerium.
Territooriumi laiendus on projekti andmeil laevaehitusfirmale vajalik, tingitud ettevõtte kasvavatest tootmismahtudest ja ehitatavate laevade suurenenud mõõtmetest.
Pikemalt loe
Saarte Häälest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Mobiilse kaldaelektri pistikupesa (iMSPO – igus Mobile Shore Power Outlet) näol on igus välja töötanud paindliku kaldatoite ühendussüsteemi, mida saab paigutada terminali mis tahes asukohta vastavalt laeva sildumiskohale. Lahendus, mis on juba kasutusel Hamburgi sadamas, pakub tõhusat ja kaasaegset alternatiivi traditsioonilistele kaldatoite süsteemidele. 2024. aastal pälvis iMSPO mere elektri- ja hübriidtoite Euroopa messil Amsterdamis reisi- ja kaubasadamate innovatsiooni aastaauhinna.