• 19.11.15, 09:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Looduskiviturul tihe rebimine

Looduskivitoodete müüginumbrid näitavad kasvutrendi, ent konkurents turul on Eesti mahtusid arvestades ülisuur, mis sunnib ettevõtteid vaatama enam piiri taha.
Looduskivi hinda mõjutab transpordikulu.
  • Looduskivi hinda mõjutab transpordikulu. Foto: Arni Mikkor
Tootmises looduslikku kivi kasutavatel ettevõtetel tuleb tooraine küll importida, ent valmistoodangut hindab nii kohalik kui ka ekspordiklient. 
Tooraine pärineb enamasti Euroopast. Kiviprojektidega tegelev OÜ Hansakivi hangib looduskivi Euroopa vanimatelt ja tuntumatelt kivide hulgimüüjatelt Itaaliast ja Hispaaniast. "Verona ja Carrara on ühed vanemad ja tuntumad piirkonnad, kuhu on koondunud enamik kivide vahendajatest," märkis ettevõtte juhataja Priit Hanson. "Seal tegeletakse nii kivide kaevandamise kui ka importimise ja eksportimisega,“ tutvustas ta looduskivide päritolu.
Pikemalt loe portaalist aripaev.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.11.24, 18:01
Maailma suurim kaablitootja Prysmian keskendub aina enam täislahendustele
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele