• 03.09.15, 14:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa turg nõuab mängureeglite tundmist

Saksamaa on tööstusettevõtetele atraktiivne eksporditurg, mida iseloomustab suur maht, stabiilsus, hea hind ja kvaliteet.
Tööstusettevõtete ekspordi osakaal käibes on niigi suur, keskmiselt ligi 75%, kuid neist üle kolmandiku plaanib seda veelgi kasvatada. Venemaale eksportimise asemele on leitud uusi turge, Skandi¬naavia kõrval sihib iga neljas tööstur ekspordiks Saksamaa turgu, näitasSwed¬banki küsitlus.
Saint-Gobain Glass Estonia SE äriüksuse Sekurit müügijuhi Toomas Lusti sõnul on ettevõttel, mis toodab sõidukitele lamineeritud esiklaase ja karastatud küljeklaase, -Saksamaa turul palju võimalusi. “Sõidu- ja väikeautode hulk Saksamaal on Euroopa suurim, tänavuse seisuga 44,4 miljonit, ning ületab mahult peaaegu kaks korda Prantsus¬maad. Teiste Euroopa turgudega võrreldes on autod ka suuremad, uhkemad ja kallimad,” selgitas Lust.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe edasi Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.10.25, 18:27
HUUMi plahvatuslik hüpe Tartu garaažist maailmaturule Odoo abiga
HUUM alustas garaažiettevõttena, mis asus „kusagil Tartus“ ja valmistas keriseid. Kuid ettevõtte ambitsioon oli edasi kasvada nii garaažist kui ka Tartust. Selleks tuli valida omale ka ERP süsteem, mis ei jääks arengu tarbeks kitsaks, kuid ei tekitaks oma halduse või kulukuse poolt liigset koormust. Valikus olid mitmed tootmisele optimeeritud ERP süsteemid ja Odoo.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele