Tänaseks välja müüdud Äripäeva ja kaubandus.ee suursündmust "Kuidas avada jaekettide uksi?“ saab väike toidutootja jälgida oma kodus üle veebi.
Sündmus "Kuidas avada jaekettide uksi?" toimub 10. veebruaril. Eriti soovitab Äripäev sündmust veebis jälgida pisikestel toidutootjatel, kellel puudub võimalus saada ISE suurte jaekettide ostujuhtide jutule. Selleks, et suurpoodide ostujuhtide kontaktid omale saada, tuleb osta veebipilet.
Veebipileti eelised:
- Saate konverentsi vaadata kas online või Teile sobival ajal, pilet kehtib 48 tundi alates esmasest sisenemisest;
- Ettekandeid saab tagasi kerida, korduvalt üle vaadata, vahepeal pause teha;
- Veebipilet on soodsam, kui konverentsil osalemine. Ühe veebipiletiga saab konverentsi vaadata mitu inimest, siiski mitte siseneda samal ajal ja vaid 48 tunni jooksul alates piletiga esmakordsest sisenemisest.
- 48 tunni veebipiletiga saab vaadata konverentsi salvestust kuni veebruarikuu lõpuni. Veebipilet aktiviseerub 10. veebruari hommikul.
LISABOONUS veebis vaatajale:
* Saadame teile ka Eesti suurte jaekettide ostumeeskondade kontaktid (sh Stockmann, Rimi, Selver, ETK, ABC Supermarkets). Kokku on neid veidi üle 60;
* Saadame teile tasuta Äripäeva tehtud õppefilmi Eesti jaekettide juhtide intervjuudega „Kuidas saada oma toode jaeketti?“ koos väärtuslike soovituste ja kommentaaridega ostujuhtidelt. Õppefilm koosneb kokku viiest õppefilmist.
Suursündmuse jälgimine veebis on lihtne, selleks järgi allolevat juhist:
1. Hind eraisikutele on 79 eurot (sisaldab käibemaksu),
osta vaatamise õigus SIITHind juriidilistele isikutele ehk firmadele on 99 eurot+km,
osta vaatamise õigus SIIT2. peale arve tasumist saadame sulle sisenemiskoodi
3. sisene konverentsi veebikeskkonda sobival ajal ja hakka vaatama
4. võid vahepeal pause teha, tagasi kerida, häid ettekandeid mitu korda vaadata jne
Enne veebiülekande pileti soetamist palun veendu, et Sinu tehnilised võimalused vastavad ülekande jälgimise tingimustele:
- Arvuti peab olema kaasaegse riistvaraga ja uuendatud tarkvaraga.
- Arvutisse peab olema paigaldatud viimane Adobe Flash Player.- Nutiseadmed peavad olema kaasaegse riistvaraga ja uuendatud tarkvaraga.- Nutiseadmetest on toetatud Android ja Apple operatsioonisüsteemiga seadmed.- Minimaalne interneti ühenduse kiirus peab olema vähemalt 1mb/s.- Soovitatav interneti ühenduse kiirus võiks olla umbes 3mb/s.
- Oma arvutis olevat internetikiirust saad kontrollida näiteks
http://kiirusetest.elion.ee/Lisainfo suursündmuse programmijuhilt: Aira Tammemäe tel 5025548,
[email protected]NB! Ka suursündmusele kohale tulevad osalejad saavad kohapeal konverentsi veebiülekandekoodid ning saavad vaadata ettekandeid uuesti talle sobival ajal.
Äripäeva ja kaubandus.ee suursündmuse "Kuidas avada jaekettide uksi?" programm
Aeg: 10. veebruar 2015 kell 9.00-17.00
Koht: Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuse auditoorium, Ehitajate tee 150 Tallinn
9.30-10.00 Kogunemine, hommikukohv ja värske Äripäev
10.00 -10.15 Avasõnad ja FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“
Üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna! Eriti liikuv pilt. Äripäev salvestas kogu müügiprotsessi alates ettevalmistusest ja esmasest pöördumisest ostujuhi poole, kuni toote sortimenti saamiseni. Film on valminud koostöös jaekettide ja tootjatega spetsiaalselt seminari tarbeks. Kohapeal kommenteerivad filmi asjaosalised. Jagatakse häid nippe ja hoiatatakse enam levinud vigade eest. Mida teha kui jaekett ei vasta? Kuidas argumenteerida oma toote eripära? Kuidas valmistada ette sortimendikoosolekuks? Kas annab mõjutada ostujuhti? Kuidas luua positiivne jätkumüügi õhkkond – seda ka juhul, kui sa ei saanud oma toodet sortimenti sisse?
Esimene lühifilm toob vaatajate ette vajaliku eeltöö ja esmase pöördumise jaeketi poole.
10.15 – 10.45 Uuring: Milline on uudistoodete saatus jaeketis? Uuringut kommenteerib Nielsen tegevjuht Margo Kurisoo
Kui kaua aega võtab aega uute toodete saamine jaeketti? Kui kaua uudistooted riiulitel elujõulisena püsivad? Kui paljud uudistoodetest hääbuvad? Uuringu tulemuste põhjal on võimalik analüüsida enda tooteid. Kas seis on keskmisest parem või halvem?
10.45 – 11.00 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“
Kui jaekett ei vasta...Mida teha kui jaekett ei vasta? Selline olukord on üsna tavapärane. Toode on olemas, pakkumine jaeketile tehtud aga sealt mingit vastust ei tule. Räägi justkui seinaga! Teine osa meie filmist avab jaekettide köögipoole ning jagab mõned soovitused, kuidas vastus ikkagi kätte saada.
11.00 – 11.30 Ettekanne: Pane disainerid oma toodet müüma! Identity loovdirektor Ionel Lehari
Eesti tootjad võiksid enam investeerida nii tootedisaini kui toote pakendisse. Jaeketis on pakend oluline pilgupüüdja ja toote hüvede tutvustaja. Kuidas disainerite abi kasutada ja kust neid leida? Palju maksab? Ettekandes tuuakse nii häid kui halbu näiteid jaevõrgus müügiolevatest toodetest.
11.30 – 12.30 LÕUNA
12.30 – 12.45 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“
Kui jaekett kahtleb...
Kuidas argumenteerida oma toote võimalusi? Jaeketi sortimendijuhil on terve rida kahtlusi, toote pakkuja seevastu on veendunud oma toote edus. Vahel on seisukohad üsna äärmuslikud. Kuidas selles olukorras üksteisele lähemale jõuda? Millised argumendid on vaja igal juhul ette valmistada?
12.45 – 13.15 Ettekanne: Kas kampaania- ja paigutuskohatasud on seaduslikud? Advokaadibüroo VARUL vandeadvokaat Triinu Järviste
Kui korrektne on juriidilisest aspektist maksta tasu kauba parema paigutuskoha eest kaupluses või juurdepääsu eest kaupluse sortimendile ja kampaaniatele? Advokaadibüroo Varul vandeadvokaat Triinu Järviste toob näiteid ning räägib õiguslikult lahti lubatud ja lubamatud võtted.
13.15 – 13.45 Vestlusring: Mille eest tegelikult trahvitakse ja mis on erinevate jaekettide kogemus? Selveri ostudirektor Katrin Riisalu, Rimi Eesti ostudirektor Margus Amor, ABC Supermarketsi ostu- ja turundusdirektor Marge Kikas, ETK ostudirektor Taavi Kontson (videolugu)
Jaeketid toovad välja kogemuse. Kui palju nad trahve nad teevad, mis on peamised põhjused ning mis suunas liigutakse? Kas trahvide tegemisest on olnud ka abi? Lavale jõuavad nii numbrid kui näited.
13.45 – 14.00 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“
Ees on sortimendikoosolek... Ka juhul, kui läbirääkimised on kulgenud edukalt, ei ole veel toode kaugeltki letile jõudnud. Ees on sortimendikoosolek. Kuidas valmistada ette sortimendikoosolekuks? Millised on jaeketi „ei“ vastuste enamlevinud põhjused? Kas annab ostujuhti mõjutada?
14.00 – 14.30 Ettekanne: Koostööpõhimõtetest jaekettidega, mis on toonud Kalevile ja Põltsamaa Felixile edu. Kalevi ja Põltsamaa Felixi müügidirektor Janno Kurg
Janno Kurg räägib, kuidas nendel on õnnestunud erinevate jaekettidega (Maxima, Rimi, Selver, Prisma jpm) head koostööd teha ning mis on edu võtmed. Praktilise kogemuse lavale toomise eesmärk on jagada soovitusi ning tuua välja mõned eripärad. Palusime Jannol rääkida ka salapärasest aga ahvatlevast Maximast. Mida Maxima tootjatelt ja hulgikaupmeestelt eelkõige ootab?
14.30 – 15.15 Kohvipaus ja Networking. Kohtu privaatselt soovitud ostujuhi või –direktoriga.
Spetsiaalses formaadis ärikohtumine kestab 7 minutit. Iga osaleja saab valida jaeketi ja sortimendijuhi või ostudirektori, kellega soovib rääkida. Kokku toimub selles sessioonis ligikaudu 75 kohtumist. Kohtumisele registreerumine algab 5. jaanuaril ja esimene valik on neil osalejatel, kes registreerunud seminaril osalemiseks enne aasta 2014 lõppu.
Kui tahad esimesena deiti valida, siis registreeri kohe ennast seminarile!Kohtumisi ootavad: Selveri, Rimi, ETK, ABC Supermarkets, Stockmann ja ehk keegi veel.
15.15-15.30 FILM „Kuidas oma toode jaeketti sisse saada?“
Kuidas edasi...Lõpuks ootab toote müüjat hea või halb uudis. Toode võetakse müüki, või siis mitte. Kuidas luua positiivne jätkumüügi õhkkond – seda ka juhul, kui sa ei saanud oma toodet sisse. Kui aga otsus on positiivne, kuidas ja kui palju peaks edasi suhtlema. Kas helistada, kirjutada, minna kohale, saata kingitusi?
15.30 – 16.30 Avameelselt abielust: laval on jaekettide otsustajad, tootjad ja hulgimüüjad
Jaekettidest on esindatud: Selveri ostudirektor Katrin Riisalu, Rimi Eesti ostudirektor Margus Amor, ABC Supermarketsi ostu- ja turundusdirektor Marge Kikas, Stockmanni müügigrupi juht Hille Nurme, Prisma Peremarketi juhatuse esimees Janne Lihavainen, ETK juhatuse esimees Jaanus Vihand. Kui mõni kuulaja küsimus ka kohapeal õhku jääb, vastatakse sellele kirjalikult ja avaldatakse kaubandus.ee veebis.
Esmakordselt esitavad tootjatele ja hulgikaupmeestele küsimusi ka jaekettide ostuinimesed! Laval on vastamas nii jaekettide ostudirektorid kui tootjate/hulgikaupmeeste müügidirektorid. Selle diskussiooni mõte on vastata ausalt ja anda võimalus avameelseteks küsimusteks.
Programmijuht Aira Tammemäe
Helistage: 5025548
Seotud lood
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.