PRFoods teatas, et möödunud aastal käive suurenes, kuid neljandas kvartalis oli käive jätkuvatest tegevusvaldkondadest väiksem kui 2013. aastal samal ajal.
PRFoodsi mulluse 4. kvartali jätkuvate tegevusvaldkondade käive oli 14,4 miljonit eurot, mis on 12,7% ehk 2,1 miljoni euro võrra madalam kui 2013. aasta 4. kvartalis. Langus tuleb jaeturult, toorkala ning külm- ja kuumsuitsu tootegruppidest.
2014. aasta 12 kuu käive ulatus 45,9 miljoni euroni, kasvades aastaga 5,8% ehk 2,5 miljoni euro võrra. Kasv tuleb nii HoReCa kui ka jaeturult ning külm- ja kuumsuitsu tootegruppidest.
Seoses Baltikumi ja Venemaa jäätise ja külmutatud kaupade äritegevuse müügiga kajastatakse AB Premia KPC, Premia Tallinna Külmhoone ASi, ASi Premia FFL ja OOO Hladokombinat No 1 müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana. Lõpetatud tegevusvaldkonna aastakäive sisaldab müügitulu kuni ettevõtete müügini 31. oktoobril 2014.
Artikkel jätkub pärast reklaami
2014. aasta 12 kuu kokkuvõttes kasvas käive Soome turul, kus suurenes külm- ja kuumsuitsu toodete müük. Soome käibe osakaal PRFoodsi 2014. aasta 12 kuu kogukäibest oli 86%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?