Autor: Raigo Neudorf • 12. veebruar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

HKScan uuendab grupi identiteeti

HKScan Grupp uuendab seoses 2012. aastast toimuva suure strateegilise ümberkorraldusega oma identiteeti. 

Selle tulemusena täiustati grupi visuaalne identiteet ning ühtlustatakse kõigi HKScani juriidiliste isikute nimed.

Ettevõtte tasandi kommunikatsioonis võetakse kõikidel koduturgudel kasutusele grupi uus visuaalne identiteet, sealhulgas ka logo. Muudatus ei mõjuta toodete kaubamärke, toodetega seotud turundustegevust, grupi struktuuri või juriidiliste isikute staatust.

„HKScan Grupp hõlmab ajaloolistel põhjustel palju kohalikke brände, ettevõtteid, kultuure ja identiteete. See on küll suur rikkus, kuid samas ka meie ühist grupi struktuuri ja identiteeti killustav. Nüüd loome me ühtset HKScan Gruppi, et saavutada sünergiat läbi tihedama koostöö,” ütles HKScan Grupi tegevjuht Hannu Kottonen,  "Rahvusvaheliselt ühtne grupi identiteet suurendab meie teadlikkust ja eristumist, loob efektiivsust ning suurendab kokkuhoidu."

Grupi uus logo on inspireeritud HKScani lihalõikajate osavast kätetööst. Logo kujundamine sai alguse lõikelauast ning sümboliseerib HKScani peamist tugevust – usaldusväärset lihaalast kogemust.  Logo peegeldab ka HKScani identiteeti kui tugevat ja uuenduslikku Põhjamaa brändide kogumit.

 

 

 

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077