HKScan Grupp uuendab seoses 2012. aastast toimuva suure strateegilise ümberkorraldusega oma identiteeti.
Selle tulemusena täiustati grupi visuaalne identiteet ning ühtlustatakse kõigi HKScani juriidiliste isikute nimed.
Ettevõtte tasandi kommunikatsioonis võetakse kõikidel koduturgudel kasutusele grupi uus visuaalne identiteet, sealhulgas ka logo. Muudatus ei mõjuta toodete kaubamärke, toodetega seotud turundustegevust, grupi struktuuri või juriidiliste isikute staatust.
„HKScan Grupp hõlmab ajaloolistel põhjustel palju kohalikke brände, ettevõtteid, kultuure ja identiteete. See on küll suur rikkus, kuid samas ka meie ühist grupi struktuuri ja identiteeti killustav. Nüüd loome me ühtset HKScan Gruppi, et saavutada sünergiat läbi tihedama koostöö,” ütles HKScan Grupi tegevjuht Hannu Kottonen, "Rahvusvaheliselt ühtne grupi identiteet suurendab meie teadlikkust ja eristumist, loob efektiivsust ning suurendab kokkuhoidu."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Grupi uus logo on inspireeritud HKScani lihalõikajate osavast kätetööst. Logo kujundamine sai alguse lõikelauast ning sümboliseerib HKScani peamist tugevust – usaldusväärset lihaalast kogemust. Logo peegeldab ka HKScani identiteeti kui tugevat ja uuenduslikku Põhjamaa brändide kogumit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Maailm liigub elektritarbimise suunas kiiremini kui kunagi varem – küsimus pole enam selles, kas, vaid selles, kuidas me seda teeme,“ ütles ABB Eesti sagedusmuundurite tehase inseneriosakonna juht Jaanus Karu Äripäeva raadio saates „Jätkusuutlik ja roheline“. Tema hinnangul kasvab elektritarbimine aastatel 2024–2034 enam kui kümme korda kiiremini kui teised energiaallikad. Aastaks 2050 on energiatarve hinnanguliselt 85% suurem kui praegu. See kasv tuleneb suuresti sellest, et elektrit kasutatakse järjest enam fossiilkütuste asemel – nii küttes kui ka transpordis,“ tõdes ta.