Skano Groupi uueks juhatuse esimeheks sai pärast Andres Kivistiku lahkumispalve esitamist ettevõtte finantsjuht Martin Kalle. Kas uus juht plaanib teha midagi teistmoodi ning millised on eesmärgid lähiaastateks?
Kas kavatsete teha Andres Kivistikust midagi teistmoodi?Skano Groupi põhitegevusteks on ja jääb ka edaspidi puitkiudplaadi ja sellele baseeruvate keskkonnasõbralike ehitusmaterjalide tootmine ning elukondliku mööbli tootmine ja sisustuskaupade jaemüük. Skano Groupi ettevõtted ekspordivad ca 90% oma toodangust ning selles osas midagi ei muutu.
Mis on Teie põhieesmärk juhina?Minu eesmärk on parandada ettevõtte majandustulemusi nii läbi efektiivsuse kui ka müügikasvu. Müügikasvu otsime eelkõige uute turgude arvelt ning tugevdame kindlasti enda toodete konkurentsivõimet olemasolevatel müügiturgudel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuhu loodate Skanoga lähiaastatel jõuda?Olla eestimaise tootmise üks edulugudest.
Ostsite septembris Skano aktsiaid. Kas kavatsete veel aktsiaid juurde osta?Ei välista.
Mida peate praegu suurimateks ohumärkideks Skanole?Üldist majandusolukorda meie põhiturgudel Soomes ja Venemaal.
Hetkel kuum
Tuntud ettevõtjate Ain Hanschmidti, Heiti Hääle, Enn Pandi ja Kalev Järvelille mitmed gaasi ja biogaasifirmad on samuti korralikult palka maksnud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Skano aktsia hind on Tallinna börsil poole aasta lõikes 5,5% plussis, kuid aasta algusest on aktsia 6,5% miinuses, sulgudes reedel 1,16 eurol.
III kvartalis ületas Skano käive esmakordselt ettevõtte ajaloos 5 miljonit eurot. Lisaks juhatuse esimehe kohustustele täidab Kalle ka finantsjuhi kohustusi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?