AS Balti Veski otsib oma meeskonda müügi- ja turundusdirektorit, kelle ülesandeks saab lisaks Eesti turuga seotud tegevustele koordineerida lähiaastate jooksul laienemist ka Soome, Läti ning Leedu turgudele.
AS Balti Veski juhatuse esimehe Ergo Neeme kinnitusel on ettevõte suutnud Eesti turul kindlustada erinevate teraviljatoodete (jahud, helbed, riis, tatar) müügi valdkonnas teise positsiooni.
„Lisaks HoReCa sektorile ja toiduainetetööstusele on lähiajal plaan senisest enam keskenduda eelkõige jaekaubandussektorile, kus näeme ka kasvuvõimalusi. See on ka põhjus, miks tegime aasta alguses ulatusliku imagokampaania,“ selgitas Neeme.
Lisaks võimaldas paar aastat tagasi renoveeritud ning uue laienduse saanud tootmis- ja laohoone Rae vallas ettevõttel soetada uue pakendamisliini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Uued pakendid on turul kenasti vastu võetud ning need on huvi tekitanud ka meie emaettevõttes Soomes. Sellest tulenevalt on lähiajal plaanis oma toodetega siseneda ka Soome turule,“ märkis Neeme. „Pikemas perspektiivis kaalume ka Läti ja Leedu turge, kuid see on veidi pikem protsess ja vajab põhjalikumat ettevalmistust. Kokkuvõtvalt on plaanid ambitsioonikad ja need ei piirdu vaid Eesti turuga.“
Selle aasta lõpuks prognoosib AS Balti Veski käibenumbrite mõõdukat kasvu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.