Ligi 300 000 eurone investeering tähendab, et Põltsamaa mahlad on nüüdsest uue mugavama korgiga. Mahlapakil on kõrgem ja suurem ava, mistõttu on jooki mugavam pakist välja kallata.
Kui varasemalt tuli mahlapaki avamiseks eemaldada korgi eest ka foolium, siis nüüdsest fooliumit ei ole ning avamine on üheastmeline.
„Uus korkimisseade on investeering Põltsamaa mahlade kvaliteeti. Mahlaturg on meile oluline; oleme juba kasvanud suuruselt Eesti teiseks mahlatootjaks,“ ütles Põltsamaa Felixi juht Anti Orav.
Kuigi Eesti mahlaturu maht langes mõnevõrra 2012. aastal, kasvas Põltsamaa Felixi mahlatoodete müük mullu 10%. Põltsamaa Felixile kuulub ettevõtte teatel 13% Eesti mahlaturust.
Uue korgiga mahlad hakkavad kauplustesse jõudma järk-järgult. Need tunneb ära selle järgi, et kork on kõrgem ja pakendil vastav kleeps.