• 25.04.13, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna toidukonverentsil: sektori aasta algas skandaaliga

Täna peab Eesti Toiduainetööstuse Liit Tallinnas seitsmendat korda toiduainetööstuse aastakonverentsi, mille seekordne juhtlause kõlab: „Vähemaga rohkem – toidutööstuse võimalused“.
Toiduliidu juht Sirje Potisepp ütles konverentsi avades, et praeguse aja märksõnad toiduturul on jätkuvalt kiratsev siseturg, kaalutlev ja vaoshoitud tarbija ja üha enam ekspordile orienteeruv toiduainetööstus.
Lisaks praeguse toidutööstuse sektori üldisele iseloomustamisele, märkis Potisepp ära ka nn hobuseliha skandaali.
„Mul on kahju tõdeda, et käesolev aasta on kaasa toonud skandaalsed teadetega toiduainete koostisosade kohta,“ tunnistas Potisepp. „Toiduliit ei saa seda kuidagi heaks kiita. See on taunimisväärne ja heidab varju kogu meie toidusektorile.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Toiduainetööstuse Liidu volikogu esimees Enn Kunila märkis meie eelmise aasta toiduturust ülevaadet andes, et 2011. aastaga võrreldes kasvas toidu- ja joogitööstuses tegutsevate ettevõtete arv kokku 11%, peamiselt tuli kasv väikeettevõtete lisandumise arvel. Kogu sektori müügitulu suurenes 7%, ekspordikäive sealjuures 7%, sellest joogitööstuse osa koguni 34%.
„Eksporditee on tulevikutee,“ märkis Kunila. „Eksport moodustab kogu sektori toodangust üle kolmandiku, viimase ajal on hoogsalt suurenenud eksport eelkõige Venemaale. See on suur ja palju võimalusi pakkuv turg ja need arengud on igati positiivsed.“
Konverentsipäeva jätkudes keskenduvad ettekandjad toidutööstuse arenguvõimalustele tänastes, suhteliselt kesistes tingimustes. Äripäev annab sellelt jooksvalt ka ülevaate.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele