Eestimaine looduskosmeetikat ja lõhnaküünlaid tootev firma JOIK võttis 2012. aastal tõsisemalt suuna ekspordile, teatas ettevõte. Alates aprillist algab müük kõige kaugemal turul - Jaapanis.
„Ettevalmistus Jaapani turule sisenemiseks algas juba 2012. aasta suvel, kui Jaapanist pöördus meie poole Plaza kaubamajade keti esindaja,“ kirjutas JOIKi turundus- ja ekspordijuht Kadri Mäesalu.
„Algsest kontaktist esimese kaubaaluse väljasaatmiseni läks 8 kuud ja müük algab Jaapanis aprillist. Alustame esialgu viies suuremas Plaza kaubamajas. Kokku on neil poode üle Jaapani 70."
Jaapani turg on suure potentsiaaliga, aga sinna sisenemine äärmiselt keeruline.
„Jaapani turul on kõige olulisemad kaks aspekti: et toode oleks nende jaoks midagi uudset ning et kvaliteet oleks tipptasemel. Neile meeldis meie toodete moodne ja lihtne disain, mis erines teistest loodustoodetest,“ ütles firma asutaja ja juhatuse liige Eva-Maria Õunapuu.
„Samuti meie põhjamaisus ja keskkonnasõbralikkus ning et tooted valmivad Eestis käsitööna. Kvaliteedikontrolliks aga ei piisa Jaapanis EL-is tunnustatud toodete ohuhinnangutest, vaid kõik turule sisenevad kosmeetikatooted testitakse omakorda nende laborites, et kindlustada tarbijani jõudva kauba kvaliteet ja ohutus."
Seotud lood
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.
Hetkel kuum
Üks esikolmiku firma olnud ka kolm aastat järjest Äripäeva gasell-ettevõte.
“Kui regulatiivsed piirangud muutuvad liiga keeruliseks, kaalume tootmise viimist Eestist välja”
Tagasi Tööstusuudised esilehele