Autor: Raigo Neudorf • 14. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Margus Kastein: õlu läheb korda kõigile

Tallinnas toimuval Best Marketingi turundussündmusel Password 2013 ütles Saku Õlletehase juhatuse esimees Margus Kastein, et õlle puhul on tegu kaubaga, mis läheb korda kõigile.

Kastein tutvustas sündmusel Saku Õlletehase kampaaniat, mis keskendus ettevõtte õllemargi Saku Kuld turundustegevustele. Saku Kuld kandideeris eelmise aasta turundusteo tiitlile.

Kasteini sõnul läheb õlu korda kõigile ning õlu erutab lisaks tavatarbijatele nii poliitikuid, tootjaid kui tervisekaitsjaid.Õlletehase juht tutvustas uuenenud Saku Kulda ja tootebrändiga seotud turundustegevusi ning avaldas heameelt selle üle, et Kuld on leidnud endale sobiva rolli tarbijate seas.„Seda viiakse kingituseks ja pakutakse külalistele. Kuld on muutunud omamoodi ikooniks,” sõnas Kastein.Tema sõnul kasvatas Kullaga seotud turundustegevus brändi kasumlikkust 12%, müüki 16,6% ning Kulla turuosa kasvas taaslansseerimisperioodi jooksul 3 korda. Seejuures rõhutas Kastein, et uuenenud Saku Kulla puhul mängib olulist rolli uuenenud pakend ehk pudel, mis on tootearenduse üks peamisi instrumente.„Võib ju mõelda, et mis see pudel ära pole, aga see peab meeldima kõigile. Sa võid teha väga ilusa asja, aga kui see meestele ei meeldi, oled mängust väljas,” nentis õlletehase juht.  

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077