Lisaks tootmishügieeni- ning töökeskkonna paranemisele loob muudatus eeldused ka tootmismahtude ning efektiivsuse kasvuks Põltsamaal asuvas tehases.
„Eesti kastmeturu liidrina võtame majoneesi- ja salatikastmeturgu väga tõsiselt. Parandame pidevalt toodete kvaliteeti, teeme tootearendust ning meie soov on luua üha paremaid töötingimusi meie töötajatele,“ ütles Põltsamaa Felixi juhatuse esimees Anti Orav.
Eesti turule jõuab 39% Põltsamaal toodetud majoneesidest ja salatikastmetest. Ülejäänud osa läheb Põltsamaalt ekspordiks lähiriikidesse – Soome, Lätisse ja Leetu.
Põltsamaa Felixi majoneesi- ja kastmetootmises valmib 60 erinevat nimetust tooteid. Kokku toodab ja turustab Põltsamaa Felix ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all.