Tarbijakaitseameti hinnangul kasutavad elektrimüüjad neid usaldavaid tarbijaid ära.
"Tõepoolest, kui on tegemist tüüplepingutega, siis sellistes olukordades on ettevõtetel rohkem teadmisi, kui on tarbijal. Tarbija üldjuhul usaldab ettevõtet ja usaldab ka neid tingimused, mis on kirja pandud, et nad on kooskõlas kõikide õigusaktidega,“ lausus Turetski küsimusele, kas elektrimüüjad manipuleerivad tarbijatega.
Loe edasi
aripaev.ee leheküljelt.
Autor: toostusuudised .ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.