Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Dolomiidi kaevandaja: tasude tõus paneb pikemaajalised lepingud ohtu
Et turul teiste samalaadsete tootjatega konkureerida, peaks igasuguseid sisendeid suutma ikkagi vähemalt paar aastat ette näha, ütles OÜ Saare Dolomiit-Väokivi juhataja Hindrek Auväärt.
„Aga antud olukorras ei ole see võimalik ja selge on see, et ega see meie elu kergemaks ei tee,“ kommenteeris ta valitsuse ootamatut ja kiirustades tehtud otsust tõsta alates 1. aprillist 2013 maavarade kaevandamisõiguse tasu.
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.