Saku Õlletehase esindajad eesotsas tehase juhi Margus Kasteiniga viibivad Münchenis toimuval Oktoberfestil, et leida uusi ideid ja kogemusi maailma suurimalt õllefestivalilt.
„Saksa õllekultuur, mida Oktoberfest esindab, on väga traditsiooniline. Seda näitab nii jookide serveerimine täpselt ühesugusel kujul, kui ka kindel toit õlle kõrvale – kartulisalat ja seakoot. Kui võrrelda seda eestlaste õllekultuuriga, siis meie oleme palju altimad proovima ja katsetama uusi maitseid ning samuti toite õlle juurde,“ rääkis Kastein. „Eestlased on ikka ka söögi-joogi osas innovatsioonirahvas.“
Oktoberfest kestab 22. septembrist kuni 7. oktoobrini. Prognooside kohaselt oodatakse Oktoberfestile tänavu seitset miljonit külastajat, kes peaksid ära jooma seitse miljonit liitrit õlut.
2011. aasta Oktoberfesti kohta on korraldajad avaldanud, et koos 7,5 miljoni liitri õllega söödi 522 821 grillkana ja 118 veist. Elektritarbimine oli sündmuse jooksul 2,95 miljonit kilovatt-tundi, gaasi tarbimine 205 000 kuupmeetrit ja vett tarbiti 100 000 kuupmeetrit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.