Maiustusetootja Kalev kasvatas tänavu veebruaris-märtsis võrreldes aasta varasemaga 5,3 protsendipunkti võrra oma Eesti turuosa. Kalevi rahaline turuosa on 37,2%.
“Kalevi müügiedu kaks peamist põhjust on transrasvadest loobumine, mida paljud meie konkurendid pole suutnud siiani järele teha, ning edukas tootearendus,“ lausus Kalevi juhatuse esimees Kaido Kaare.
Turu-uuringufirma Nielsen värske maiustusteturu ülevaate põhjal on Kalevi turuosa Eestis kasvanud võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 5,3 protsendipunkti, ulatudes käesoleva aasta veebruaris-märtsis mahuliselt 42,8 protsendini.
Aasta varem samal perioodil oli Kalevi mahuline turuosa Eesti maiustusteturul 37,5%. Kalevi rahaline turuosa oli käesoleva aasta veebruaris-märtsis 37,2%, kasvades ligi kolme protsendipunkti võrra.
Kalevi kahe lähima konkurendi turuosad olid veebruaris-märtsis mahuliselt 8,7% ja 6,3% ning rahaliselt 10,1% ja 5,0%. Konkurentide turuosa viimase aasta jooksul märkimisväärselt ei muutunud.
Kõige tugevam on Kalevi positsioon šokolaadikompvekkide ja –tahvlite segmendis. Eesti enim müüdud šokolaad veebruaris ja märtsis oli 300-grammine Kalevipoeg, teisel kohal oli 300-grammine Anneke. Kompvekkidest osteti kõige enam Teekonna, Tallinna ja Kalevi kompvekke, neile järgnesid Tiina, Oravake ja Tõmmu jm. Kalevi kommikarpidest osteti veebruaris-märtsis kõige enam Maiuspala.
AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mis annab tööd rohkem kui 330-le inimesele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööstusettevõtte tööprotsesside edukus algab töökindlatest ja vastupidavatest seadmetest. Lahendused, mis taluvad äärmuslikke töötingimusi ning toetavad kiiret ja täpset andmetöötlust, muudavad igapäevaprotsessid sujuvamaks ja efektiivsemaks. Tööstusseadmed aitavad vähendada seisakuid, tõsta tootlikkust ja kindlustada tööprotsesside sujuvuse ka karmides oludes ‒ olgu tegemist laohalduse, tootmise, toodete etiketeerimise või andmesisestuse ja -vahetusega.