• 30.05.12, 13:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kalev kasvatas turuosa

Maiustusetootja Kalev kasvatas tänavu veebruaris-märtsis võrreldes aasta varasemaga 5,3 protsendipunkti võrra oma Eesti turuosa. Kalevi rahaline turuosa on 37,2%.
“Kalevi müügiedu kaks peamist põhjust on transrasvadest loobumine, mida paljud meie konkurendid pole suutnud siiani järele teha, ning edukas tootearendus,“ lausus Kalevi juhatuse esimees Kaido Kaare.
Turu-uuringufirma Nielsen värske maiustusteturu ülevaate põhjal on Kalevi turuosa Eestis kasvanud võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 5,3 protsendipunkti, ulatudes käesoleva aasta veebruaris-märtsis mahuliselt 42,8 protsendini.
Aasta varem samal perioodil oli Kalevi mahuline turuosa Eesti maiustusteturul 37,5%. Kalevi rahaline turuosa oli käesoleva aasta veebruaris-märtsis 37,2%, kasvades ligi kolme protsendipunkti võrra.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kalevi kahe lähima konkurendi turuosad olid veebruaris-märtsis mahuliselt 8,7% ja 6,3% ning rahaliselt 10,1% ja 5,0%. Konkurentide turuosa viimase aasta jooksul märkimisväärselt ei muutunud.
Kõige tugevam on Kalevi positsioon šokolaadikompvekkide ja –tahvlite segmendis. Eesti enim müüdud šokolaad veebruaris ja märtsis oli 300-grammine Kalevipoeg, teisel kohal oli 300-grammine Anneke. Kompvekkidest osteti kõige enam Teekonna, Tallinna ja Kalevi kompvekke, neile järgnesid Tiina,  Oravake ja Tõmmu jm. Kalevi kommikarpidest osteti veebruaris-märtsis kõige enam Maiuspala.
AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mis annab tööd rohkem kui 330-le inimesele.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.05.25, 16:41
Energex - strateegiline partner, kes on kaasas ideest kuni investeeringu elluviimiseni
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele