• 07.05.12, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estover kasvatas Soome abiga müüki Euroopas 73%

Piimatooteid turustav OÜ Estover on tänavu esimeses kvartalis kasvatanud Euroopa Liidu sisest eksporti aastases võrdluses 73%. Suur osa kasvust on tulnud sisenemisest Soome turule.
Ettevõte turustab Soomes oma tooteid MaatilanParhaat`i kaubamärgi all. „Oleme Eestis saavutanud arvestatava turuosa ning näemegi suurimat edasist kasvupotentsiaali lähiriikide, Soome, Läti ja Leedu, turgudes,” ütles Estoveri müügi- ja turundusosakonna juhataja Hannes Prits.
Tema kinnitusel on loonud kasvuvõimalusi nii välis- kui siseturul eelnevate aastate investeeringud tootmisse ja turundusse. Koduturul on esimeses kvartalis uuringufirma Nielsen andmetel Estoveri turuosa tootjana fermenteeritud juustude kategoorias (kõik juustud v.a. sulatatud, suitsu- ja toorjuust) 38,1%. Aastaga on turuosa kasvanud 10%.
Kokku oli Estoveri käive esimeses kvartalis 6,8 miljonit krooni. Võrreldes eelmise aastaga on käive kasvanud 26%, sealjuures siseturule 20%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.09.25, 11:21
Kuidas valida ettevõttesse õige riiulisüsteem?
Olgu tegu väikese laoruumiga või suure logistikakeskusega – sobiva riiuli leiab igasse keskkonda. Õige valiku tegemisel tuleb arvestada mitmete teguritega, näiteks hoiustatavate esemete kaalu ja ruumi eripäradega. Siin on mõned praktilised soovitused, mis aitavad sobiva riiuli leida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele