Kokku kasvas ettevõtte müük eelmisel aastal 7%, jõudes 133,4 miljoni liitrini. Eestis oli mahuliselt suurim tõus (kasv 3 miljonit liitrit) õllede segmendil, mis kasvas aastaga 5%. Uuringufirma Nielseni andmetel oli eelmise aasta õlleturu kasv jaemüügis 3,2%. „Eelmise aasta seisuga on A. Le Coq’i poolt müüdud brändiõllede keskmine turuosa jaemüügis 40%, millega edastasime kõiki konkurente,“ ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop. Ta lisas, et suure kasvu õllede kategoorias on andnud ka A. Le Coq Premiumi ja Alexandri jätkuv müügiedu.
Lisaks õlledele olid suuremad kasvud ka vee (+8%), mahlade (+19%), spordijoogi (+10%) ning long-drinki (+10%) kategoorias.
Ekspordis olid põhilised turud Taani, Soome ja Leedu ning peamised tootekategooriad õlu, siider ja longero. Noobi sõnul on Skandinaavia ettevõttele oluline ekspordipiirkond, mille puhul on tegemist majanduslikult stabiilse keskkonna ja suure turuga, mida eestlased hästi tunnevad ning kus logistikakulud on suhteliselt madalad. “Sel aastal plaanime siseneda Kanada ja Ungari turule, kus läbirääkimised on jõudnud juba lõpukorrale,” valgustas ta edasisi ekspordiplaane.