„Varasem kogemus näitab, et uue aastaga muutuvad aktsiisimäärad viivad alkoholitootjate töökoormuse aasta lõpus lakke, samas kui jaanuaris nõudlus märgatavalt langeb. Veebruarikuine aktsiisitõus lubab nii tootjatel kui ka jaekaubandusel oma tegevust ühtlasemalt korraldada,“ ütles Altia Eesti AS juhatuse liige Kristel Mets.
Mets lisas, et alkoholi tootjad ja maaletoojad on alati rõhutanud mõistliku tarbimise põhimõtteid ning oma roll alkoholitarbimise suunamisel on ka aktsiisidel. Oluline on, et mõõdukas koguses tarbitakse alkoholitooteid, mis pärinevad ametlikelt tootjatelt ning millelt on riigimaksud makstud.
Altia Eesti AS maksis tänavu üheksa kuuga aktsiisi 14,4 miljonit eurot, mis on ligi 41 protsenti rohkem kui mullu samal perioodil.