• 01.09.11, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

 Madratsitootja kasvab jõudsalt

Madratsitootja Hilding Anders Baltic tootmismaht kasvas 2010. aastal 65 protsendi võrra.
Ekspordile orienteeritud madratsitootja AS Hilding Anders Baltic müügitulu kasvas eelmisel aastal viisteist protsenti, ulatudes üle 16 miljoni euro (262 miljoni kroonini). 5,6 miljoni krooni suurune investeering seadmepargi uuendamisse ja võimsuse tõstmisesse võimaldas aastaga tõsta madratsite tootmismahtu 65 protsendi ja madratsikatete tootmismahtu 4 protsendi võrra. 
Hilding Anders Baltic juhatuse liikme Janek Haua sõnul on ettevõte keskendunud tootmise efektiivsuse tõstmisele.
„Müüme Balti turul oma valmistooteid Sleepwelli kaubamärgi all ning lisaks sellele toodame kontserni teistele ettevõtetele suures mahus erinevaid madratsikatteid," selgitas Haud . "2011 aasta eesmärgiks on müügimahtude jätkuv kasvatamine nii Balti riikide kui Skandinaavia turgudel. See tähendab ka täiendavaid investeeringuid põhivarasse.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

2009. aastal  kahjumit tootnud ettevõte lõpetas möödunud aastal ligi 5 miljoni krooni suuruse kasumiga. 
Rae vallas tegutsev ettevõtte ekspordib oma toodangust 94%. Peamiseks ekspordisuunaks on Skandinaavia turud. Eestis annab kaasaegse tootmistehnikaga kiiresti arenev ettevõte tööd enam kui 200 inimesele.
AS Hilding Anders Baltic on Euroopa suurima madratseid tootva kontserni Hilding Anders International Group tütarettevõte. Balti turul müüb ettevõte oma toodangut Sleepwelli kaubamärgi all.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele