Toidutööstuse edetabelis 3. kohale jõudnud AS Saarek on tänase edukuse nimel püüdnud õppida oma varasematest vigadest.
AS Saarek ostab metsamarju ja seeni kokku Eestist, Lätist, Rootsist, Valgevenest, Ukrainast ja Venemaalt. Ettevõtte peamised kliendid külmutatud metsamarjade valdkonnas on Euroopa toiduainetööstused ja -kontsernid ning Aasia farmaatsiatööstus. Marjalisandite puhul aga kasutavad Saareki teenust ja toodangut eelkõige piima- ja jäätisetööstused, edaspidi on neil plaanis pakkuda toodangut ka pagaritööstustele.
ASi Saarek juhataja Raul Kets ütles, et ega nende edukuse taga mingit erilist tegurit olegi – lihtsalt on püütud kogu aeg tõsiselt tööd teha, see ongi põhiline.
„Ma ei ütleks, et oleksime viimaste aastate jooksul teinud midagi oluliselt teistmoodi kui varem,“ leiab ta. „Kuigi – eks oma vigadest püüame kindlasti õppida ja anda endast ikka parimat.“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kets usub, et edule on suuresti kaasa aidanud ka hea koostöö paljude partneritega.
„Tuleviku osas võiksin sõnastada meie põhilise eesmärgi lihtsalt – et olla ikka üha usaldusväärsem ja parem partner kõigile, kellega koostööd teeme,“ märkis Kets.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.