AS Kitmani juht Ilo Rannu ütleb, et kolme aasta pärast on Kitman kolm korda nii suur kui praegu.
Kasv tuleb eelkõige Thulema kaubamärgi ja kaubandusliku külmatehnika tootmise arvelt.
Tänavu kevadel 75. Asutamisaastat tähistanud Kitman ostis läinud aastal büroomööbli tootja Thulema pankrotipesast viimase kaubamärgi. Tootmist ja muud vara aga mitte. Polnud mõtet, ütleb Rannu, sest Kitmanil on kõik vajalikud seadmed olemas. Ja mida ei olnud, soetati juurde.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Võtsime üle Thulema brändi ja tooteportfelli, jätkub ka koostöö varem Thulemas töötanud Eesti juhtivaima mööblidisaineri Martin Pärnaga,“ selgitas Ilo Rannu. „Thulema viga oli muide just selles, et ei suudetud uusi tuuli oma purjedesse püüda – firmal puudus ekspordiväljund, seda oli vaid niipalju, kui müük Soome, olemasolevatele klientidele.“
Ligi 15 aastat tagasi Venemaa turu ära langemise tõttu surma suus vaevlenud Kitmani käekäigust elujõuliseks mööblitootjaks kirjutab 25. mail ilmuv Äripäeva Tööstuse kuukiri ja pikemalt saab lugeda samal päeval Tööstusuudiste veebisaidil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu väikese laoruumiga või suure logistikakeskusega – sobiva riiuli leiab igasse keskkonda. Õige valiku tegemisel tuleb arvestada mitmete teguritega, näiteks hoiustatavate esemete kaalu ja ruumi eripäradega. Siin on mõned praktilised soovitused, mis aitavad sobiva riiuli leida.